Paard met kanker op stal ...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Paard met kanker op stal ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 19:02

Gisteren ging ik rijden, begint m'n vriendin tegen me te praten: "Ja, en 't is toch erg van Eskadron hè?" Ik dacht echt van "huh? Verward"
Hij mankte al 2 à 3 maanden. Telkens hij weer beter was, kreeg hij een paar weken revalidatieperiode, maar na de eerste les dat hij weer meereed, hoe laag het niveau ook was, hij mankte weer.
Dus ik vroeg wat er met hem was.
Zei ze: "Weet je dat dan nog niet? Hij heeft een kwaadaardig gezwel tussen z'n 2 kaken." Daar sta je dan, met je mond vol tanden.
Ik ging kijken, en ja, hij had een dik gezwel, het zag er vies uit, maar dat kwam door de isobetadine.
Echt zo jammer, ik heb op dat paardje mijn eerste echte dressuurlessen gehad, was een arabisch ruintje van 12 jaar, super in dressuur, en kon al een flinke sprong maken. Maar ik wou dus weten wat er dan met hem ging gebeuren.
"Frank gaat hem houden tot het echt niet meer gaat, als hij teveel last en pijn heeft, gaat hij weg."
Eerst verstond ik het totaal niet, was nogal raar gezegd: "gaat hij weg" ...
Dan begon ik het dus te verstaan ...
"Als het niet meer gaat, krijgt hij een spuitje."
Brr, daar mag ik niet aan denken Verdrietig

Een fantastisch paard Lovers

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 19:26

Ja, vind ik ook Lachen
Hij mag nog wel genieten van zijn laatste weken, maar hem niet te veel laten lijden.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:07

Ja, ik hou u op de hoogte, Evy!
Ik weet niet echt of hij er nog bovenop komt Verdrietig

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 14:04

evytje schreef:
ik heb gisteren gehoord van christel dat eskadron lymfeklierkanker heeft en dat hij zowiezo nog maar een 4 à 5 maanden te leven heeft, moest hij eerder kei veel pijn krijgen dan geven ze hem een spuitje.
Ik ben er echt ni goed van, ik vind da zo erg hè!!!!

Oeioeioei Scheve mond
Da's idd geen goed nieuws ...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, anjali, jitskenienke, LisaVH96, mino1, Pellelilly, sassefras, Tazzey, tienus63 en 37 bezoekers