Nog 3 weken en dan gaan Roel en ik met paarden naar.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Nog 3 weken en dan gaan Roel en ik met paarden naar.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 12:58

Ja iedereen het gaat gebeuren. We gaan naar Center parcs met de paardjes. Om precies te zijn naar het Heiderbos. Aangezien Roel nu ook een eigen paardje heeft en ik ook gaan we er eens lekker uit. Haha! Het is voor een midweekje maar wel heel tof. Ik heb er heel veel zin in. Lekker iedere dag buiten rijden. Ik kan alleen een weekje niet meer Bokken maar dat kan ik dan wel missen als ik alle 3 mijn schatjes bij mij heb. Lovers Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan en natuurlijk krijgen jullie uitgebreid verslag Haha! .
Groetjes van Tamaar

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 13:44

heey leuk joh! ik ga over 2 maanden (jeetje wat lang) met een vriendin en onze paarden naar Ameland voor een week. zucht ik kan niet wachten!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 14:12

Gaaf nimber Haha! Lekker naar Ameland lekker uitwaaien aan zee!! Ook heel tof, enneuh ik kan ook niet w88.
Groetjes van Tamaar

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:19

heiderbos, zit dat niet in zuidbrabant of limburg???
daar ben ik namelijk een keer geweest, hadden ze een manege en je kon daar ook je paard stallen als je bij centerparcs was.
ik heb daar 3 keer gelest in 1 week, maar het was super koud dus ik kkwam steeds helemaal bevroren van het paard af (fjord, big trouble heet ie).

maar het is er wel erg leuk
veel plezier!
kussies liselot

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 16:53

Leuk! Ik ga in mei ook naar het Heiderbos. Helaas niet met Wietze, maar met de hele familie *LOL*
We zijn wel van plan om in de vakantie een huisje te huren (op de veluwe ofzo) en dan Wietze mee te nemen. Daar zit dan een stal (+weiland) bij.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 23:35

LiSSy: ja volgens mij ligt het wel ergens die kant op??

Bedankt voor alle anderen reactie's Haha! Knipoog Ik hoop het er erg naar mijn zin te krijgen Party!!

Greetzz

Tamaar

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 23:37

als het is waar ik denk dat het is word het zeker erg leuk
heel veel plezier!

groetjes liselot

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 09:28

LiSSy schreef:
heiderbos, zit dat niet in zuidbrabant of limburg???
daar ben ik namelijk een keer geweest, hadden ze een manege en je kon daar ook je paard stallen als je bij centerparcs was.
ik heb daar 3 keer gelest in 1 week, maar het was super koud dus ik kkwam steeds helemaal bevroren van het paard af (fjord, big trouble heet ie).

maar het is er wel erg leuk
veel plezier!
kussies liselot


Jaaah Heiderbos in Heijen, daar heb ik 5 jaar gewerkt, erg opgeknapt sinds de verbouwing.
Doe Carla en Hans (de eigenaren), en Tini (klein dik instructeurtje wat super kan springen) maar de groeten van Vivian.

En Lies, nou weet je misschien hoe Big Trouble aan zijn naam komt, hihi.
Ik vondt Rakker altijd super om me te nemen voorop in de buitenritten, dan voelde hij zich echt stoer voor de paarden, nek erop en gaan!

Wij gaan dit jaar een weekje naar Hoenderloo, de paarden op de Veluwe Ranch en wij op een camping in de buurt. Daar heb ik echt zin in.

Viv