waterader onder de stal !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

waterader onder de stal !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:28

afgelopen dinsdag kwam die boer weer om te magnetiseren en te kijken of er misschien in de paardenstal ook een ader lag.
in een ander topic

[VvdD] geweldige ervaring(paranormaal)

kon je lezen dat er 2 hele grote wateraders onder ons huis waren gevonden !
nu was ik dus bang dat er ook een doorliep richting de stal
want nu ik zo terug ga denken, de merrie die er nu staat, gaan nooit binnen staan en vreten doet ze ook met de kont buiten en de kop om de hoek ...
mijn paard pino was altijd onrustig hier en werd altijd mager als ie thuis stond , nu is ie weer dikkertje dap Clown ( hij staat nu elders )
mijn schimmelmerrie was altijd de stal aan het verbouwen als ze hier stond...
mijn bonte stond altijd te steigeren als ie hier in stal stond...
sja ik had er nooit zo bij nagedacht verder, dacht dat het gewoon verwennerij oid was..
nou, en wat bleek dus
precies onder mijn stallen lag dus ook een onwijs dikke ader.....
dus ook die met een magneet onderdrukt,
klinkt misscien vreemd, maar toen de magneet wered geplaatst voelde ik verandering in de stal, heel erg vreemd, t werd rustiger, warmer ...

en of je het nu gelooft of niet, vanaf dat moment ( ik had wat hooi in de stal gelegt ) staat mijn paard steeds in de stal!!!
smorgens als mijn vader of ik ga voeren , staat ze nu in de stal, voorheen stond ze altijd buiten !!
savonds als we even gaan kijken, staat ze in de stal
voorheen kwam ze alleen even eten in stal en was daarna gauw weer weg ...
ik vind het toch wel heel apart !!
en vooral omdat paarden je niet voor de gek kunnen houden, die liegen niet !!!!!
ik had m naar die aders laten kijken, omdat ik nu thuis mijn dragende merrie heb staan , en tegen de tijd dat ze gaat bevallen wil ik haar op stal zetten , zodat het veulen niet in de bak word geboren !
en op aders komt het vaak voor dat paarden verwerpen, ziek worden , mager worden ( zoals pino!! ) of onrustig zijn
dus wat ben ik blij dat ik het heb laten checken

en of je er nu in gelooft of niet
ik geloof er heilig in !!
sinds hij bij ons in huis de aders heeft omgeleid, slaapt mijn moeder als een roosje!
terwijl die juist best sceptisch ertegenover staat
ze staat er wel open voor, maar is wel iemand die bewijzen wil zien
en dat ze sinds die tijd goed slaapt, en de 12 jaar daarvoor bijna niet ... zegt mij genoeg
vooral dat ze met dat gesnurk van spap kan slapen , dat zegt me zowiezo al veel Tong uitsteken

tis jammer dat veel mensen zoveel geld vragen voor wateraders opsporen
deze man is varkensboer en ken ik via mijn werk
en vraagt zeer zeker niet veel!
hij gaat over twee weken ofzo ook bij mijn broertje kijken , in eindhoven
want hij mat bij hem ook veel negatieve spanning
mijn moeder was alle negatieve spanning kwijt
ik nog niet Verdrietig dus ik word de volgende keer gemagnetiseerd *LOL*
mijn beste vriendin was er ook bij, ook bij haar mat ie een heleboel negatieve spanning !
erg vaag om te zien , maar dikke kans dat zij ook op een ader slaapt, want zij woont ook in heesch en heesch is berucht om de aders !

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:39

misschien een beetje een stomme vraag maar na het lezen van beide topics ben ik er nog niet helemaal uit wat wateraders nou inhouden?

Verder fijn dat ze erachter zijn waar de negatieve energie vandaan komt!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:43

ze weten niet precies wat wateraders zijn
de ene zegt water, de ander zegt van niet
het zijn iig bronnen die onder de grond doorlopen , in de vorm van waterstromen, dus daar bedoel ik mee, het zijn lijnen onder de grond, die gekronkeld kunnen lopen, net als waterstroompjes
ze geven negatieve straling af, waar mensen en dieren gevoelig voor KUNNEN zijn . hoeft dus niet Knipoog

het tegenover gestelde zijn leylijnen
ook dat heb ik al ooit gevoeld
als je op een kruising van leylijnen gaat staan kun je op verschillende manieren die kracht ervaren
wateraders worden nog niet overal erkend, vaak blijven mensen dokteren zonder dat er enige reden of ziekte word gevonden ....
huilbaby's worden stil als de waterader onder hun weggedrukt word... etc etc

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:04

Tjee wat goed dat het zo doorwerkt bij jullie in huis. En ook voor je paard dat zij nu wel in de stal wil. Het veulen gaat daar vast goed ter wereld komen.

Ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt voordat hij weer komt, dat hij je definitief van je negatieve spanning af kan helpen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 12:37

ja misschien word mijn genezingsproces daardoor versneld?

ik heb nu weer twee vreselijk slechte dagen
dat nare gevoel in mijn hoofd weer, en die ongelooflijke spanning Verdrietig

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:45

Zijn het niet hetzelfde als aardstralen?? Die had een klasgenoot vroeger onder eht huis doorlopen en toen zijn ze verhuisd ofzo en ging het veel beter met hun.

Is dit hetzelfde???

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:50

Ik ben niet zo paranormaal aangelegd maar het is wel vervelend. Kun je er iets aan doen?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 13:22

sakkia, het zijn dus negatieve aardstralen, leylijnen geven positieve stralen
kerken zijn op kruisingen van leylijnen gebouwt. onder het altaar ligt dan altijd het sterkste punt
ook schijnen de muren van kerken veel positieve energie te bezitten .... heb ik zelf vroeger ook al eens ondervonden *LOL*
veel mensen zijn er gevoelig voor en kunnen er last van hebben
mijn moeder en ik hadden er wel last van , mijn vader niet
mijn broertje trouwens ook
sliep ook altijd heel slecht hier
en geloof het of niet, hij was gemagnetiseerd en de aardstralen zijn hier weg ( hij slaapt normaal in eindhoven) en ja hoor die nacht bij ons vd week heeft ie als een roosje geslapen !!

gribje : je kunt ze onderdrukken door een sterke magneet op de juiste wijze op te hangen in de nok van het huis Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:26

mmm wel interessant, is niet zo dat ik er direct ook in geloof, denk dat ik het eerder zelf moet ondervinden. Maar het is wel zo dat ik in een kerk (vooral oude dan, denk dat het met de kerken van tegenwoordig dan niet meer gedaan wordt) dat je iets raars voelt, maar je kan het niet plaatsen, dan heb ik het ook meer over de kerken die ik in het buitenland gezien heb, kom er hier niet zo heel erg vaak dus dat zal er wel wat mee te maken hebben.

maar goed ik hoop dat het met jou allemaal wel een beetje goed gaat komen, en dat het ook werkt als er wat aan gedaan gaat worden. Zo te zien heeft het bij je broertje en je moeder al wel erg goed geholpen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:57

Wauw hee wat super!

Inmiddels genoeg 'praktijk bewijs' om aan te tonen dat die wateraders wel degelijk invloed hebben,lijkt mij zo...Wat moet het heerlijk zijn om nu eindelijk de oorzaak van al die voorvallen te weten! OK dan! Top hoor!