roddels

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

roddels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 18:57

soms wordt ik gek van de roddels op stal vanochtend moest ik iets brengen op stal en ik had met de verzorger afgesproken dat die woensdag en vrijdag rijd moest een emmer wortels brengen en toen hoorde ik over mij banketstaaf heb ff gewacht weet nu dus ook wie het zijn maar dat doet er niet toe kom je binnen stoppen ze gelijk allemaal met praaten dus zeg ik nou ben ik er ook bij ga maar verder hoor met roddelen nu moet je ook door banketstaaf zo dat was er uit ik wordt er soms schijt ziek van dat mensen het altijd beter weten nu weet ik ook waarov het ging ik heb bijna anderhalf a 2 jaar jaar niet kunnen rijden dit door een ziekte mocht niets tillen mocht niets oppakken mocht zelfs niet een paard aan een touwtje mee nemen nou wat moet ik dan op de manege ik met de verzorgen afgesproken dat die nog iemand zou zoeken totdat ik weer beter was en ja hoor mocht 2 weken terug weer rijden maar ja wat doe je er aan als je een ziekte heb die je niemand graag wenst zo he he nu mag ik eindelijk weer rijden Haha!


harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:13

xxlindaxx schreef:
ik snap het geloof ik niet helemaal...met punten ertussen is iets makkelijker lezen Knipoog
maar het is idd niet leuk dat ze ver je roddelen, en vooral als je het dan hoort, en dan je er zelf niets aan kan doen dat je die ziekte hebt gehad! wel goed dat je er wat van gezegt hebt.


ach ja joh helemaal vergeten die punten.
Was ook een klein beetje boos.....


harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:37

sorrie,zal het in het vervolg onthouden.Kon er even niets aan doen.

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:09

Apple schreef:
Ik snap het wel Lachen. Je bent afgelopen anderhalf jaar eigenlijk niet op stal geweest. Het is dus voor iedereen weer even wennen dat je nu wel bijna elke dag komt Lachen.
Ik denk dat als je gewoon regelmatig blijft komen, lekker blijft rijden en je weer meer bezig houdt met je pony's dat dan de roddels vanzelf wel stoppen Knipoog.
Het is weer even wennen gewoon Lachen.

he dank je appel ben blij dat je weet dat ik het goed probeer te doen

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:10

sorrie het is apple zit de hele tijd met appels en wortels in mijn hoofd geloof ik

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:32

nou dat hebben we juist gedaaneen verzorger een vrouw die kan je wel die rijd haar nu woensdag en vrijdag en ik de rest van de dagen en zij rijd op strand en ik de rest van de dagen een beetje over straat

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:44

die jongen ik had gevraagt als die ging rijden of die me dan wilde bellen,want dan hoefde ik niet te komen anders wordt het te veel van het goede nou dat wilde die niet doen dus dan hoefde het niet meer van ,dus heb ik er nu nog maar 1

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:54

Apple schreef:
Op die manier Lachen

Je zult wel spierpijn krijgen als je nu 5 dagen in de week gaat rijden (hoewel, een dagje paddock of longeren kan ook geen kwaad Knipoog )


De spierpijn die heb ik een week gehad Tong uitsteken maar is nu over ik longeer ook 1 keer in de week en 1 keer in de week heeft ze een dagje vrij dus mag ze lekker buiten staan

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 14:13

ja hoor en het was vanmiddag weer raak, komt er een stalgenootje naar me toe die vraagt waarom ik dat doet. huh wat dode ik dan na veel praaten komt het er op neer dat ik haar dwing mee te rijden naar het strand. Nou zoals de meeste wel weten durf ik niet meer op strand rijden.
Maarja en zo gaat het maar door.

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 16:10

nou dan mag je blij wezen,ik wordt hier ook zo gek van weet eigenlijk niet goed wat ik nu moet doen.Ben in staat om weg te gaan maar ja als ik dat doe dan zijn hunnie ook blij denk ik

Geniet maar van het leven want het duurt al kort genoeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers