wat wordt je er toch moe van :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

wat wordt je er toch moe van :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 14:29

Mystery staat nu bijna een maand te koop, maar ik krijg alleen maar rare reactie's. Net weer krijg ik een mail:

Wat een leuk paard ik bied er 750 euro op en dan kom ik hem morgen halen Verward.

Ik heb maar terug gestuurd dat ik dit niet serieus neem. Niet te geloven een uur later heb ik weer mail van haar. Met de inhoud: ik heb het er met het thuisfront overgehad en ik bied 850. Dat is ons laatste bod.

Ik snap dat dus echt niet, ze hebben de pony nog niet eens gezien.

Zo krijg ik dus dagelijks mails, om grijze haren van te krijgen.

Is dit normaal?
Laatst bijgewerkt door samantha5 op 26-05-04 14:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:34

Yep, wij hebben een veewagen te koop staan en krijgen daar ook reacties op van mensen die denken dat je zo'n ding voor 500 Euro wel op kunt halen. Ze vragen nog net niet of je d'r dan een strikje omheen doet voor ze, maar misschien moet ik dat zelf eens aanbieden Haha!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:06

Ja, dat ken ik
Toen jarrah te koop stond, kreeg ik een mailtje zo van: wat voor afstamming heeft de pony, mijn dochter moet namelijk wel op een ECHTE pony rijden, dus met papieren Verward

Weet je wat ik terug gestuurd heb?
De vader van de pony is Container en de vader van de moeder is Kliko Haha!

Ik had hun gezichten wel willen zien toen ze dat lazen Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:19

Ja, en je krijgt ook mensen op bezoek die je paard fantastisch vinden, vervolgens hoor je er nooit meer iets van!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:21

dat zijn waarschijnlijk van die mensen die niks te doen hebben en alleen maar vreemd willen doen.....
gewoon negeren Knipoog

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:01

jah van die mensen die een goed paard het liefst voor niets willen hebben.of voor heel weinig.en het toch ff proberen.daar heb ik echt een hekel aan

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:13

Ja sommige mensen bieden expres laag omdat ze denken dat je dat goed vindt. Dat is inderdaad dom om veel emails te krijgen die helemaal niet serieus zijn.
Gewoon dus niet op reageren.
En maar afwachten tot iemand een serieus bod bied.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:14

Of ze willen niks uitgeven, het paard is nooit goed genoeg, en het paard moet ook nog eens geen stap verkeerd zetten tijdens het proberen omdat ze zelf niet kunnen rijden!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:21

Echt dom. Gewoon negeren

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:43

Toen hardy te koop stond kregen we van een meisje uit Utrecht een mail:

Wat lijkt het me een lieve pony, ik vind het echt sneu voor u dat u hem moet verkopen, omdat u geen tijd meer heeft.
Maar u kunt toch een verzorger zoeken, dan hoeft u hem niet te verzorgen en hoeft u hem niet te verkopen.
Hierbij wil ik mij dan ook aan bieden als verzorger. Ik ben bereid om meerdere malen in de week te komen, als u vertelt waar Maasdijk ligt

En mijn vader heel gemeen 'intresse' tonen, en toen na 3 dagen had het kind toch maar opgezocht waar Maasdijk lag Lachen Bleek het 1,5 uur met de auto te zijn, dat was iets te ver om te fietsen Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:32

Welcome in the world...
Niet dat ik er zelf ervaringen mee heb, maar vaak genoeg over gehoort.
Kijk naar J10 die haar Derisa te koop had staan... Die heeft heel wat 'kopers' en dergelijke reacties moeten slikken.
Ik heb zoveel berichtjes van haar gelezen, ben blij dat ik niet in je schoenen sta, want lijkt me vresleijk zulke penny reacties van mensen die een pony als een gewoon goed ziet ipv een levend wezen...

Succes!

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:34

Tja, iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:50

inka schreef:
Tja, iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.


Goed gesproken, want zo is het tegenwoordig wel!
Goed opgelost!gewoon niet op reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:00

Idd gewoon niet op reageren.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:08

Ik verwijder dit soort berichten direct. Daar ga ik niet eens op in.... de echte kenner zal om een foto vragen en dan beoordelen of de pony/ paard dat waard is.... en niet blindelings een bod uitbrengen.

Zowiezo zomaar een bod uitbrengen he ik vraagtekens bij..... Iemand die serieus interesse heeft kijkt ook naar uiterlijk.... Handelaren niet.. als ze het maar door kunnen verkopen voor meer.

legata

Berichten: 47
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:48

Ik had ook een paard op het internet te koop aangeboden. Met foto's en alle informatie. Behalve belachelijke mailtjes over wat ze voor het paard wilden bieden kreeg ik ook veel vragen om meer foto's (er stonden al 4 op het internet). Dus ik maar foto's sturen. Je hoort er nooit meer wat van. Ik had haast het idee dat mensen foto's verzamelden.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 07:51

ja soms heb ik dat idee ook...

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:08

Jep; helaas absoluut normaal!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:44

wat dom zeg.
misschien kan je bij de vraagprijs beter 4000 euro neerzetten.
dan reageren er meer serieuzere mensen op

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:52

Ik heb wel eens een advertentie gezet, zonder de prijs erbij (n.o.t.k.).
Kreeg ik mailtjes van een aantal meisjes...
Is die pony echt gratis Verward Want als dat zo is mag ik hem van mijn vader ophalen. Boos!

Ik heb 1 x een poging gedaan om het kind uit te leggen wat ik bedoelde met n.o.t.k., maar ze snapte er niets van en was nog beledigd ook! Verward

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:04

Helaas heb ik ook dergelijke ervaringen met Bokkers (moddie incluis!). Hoop foto's en gegevens vragen. En maar mailen, foto's nemen, meten etc. om dan vervolgens niets meer van ze te horen. Ik zal dus maar concluderen dat Bokkers ook maar gewone mensen zijn met dezelfde 'gewone-mensen-l*lligheidjes'.