Laiser mist het springen net zo erg als ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser mist het springen net zo erg als ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 21:58

Ach gossie,
Ik dacht dat ik de enige was die onze springlessen zo miste vanwege mijn blessure.
Maar niets is minder waar zo bleek vanavond.

In de buitenbak stond een laag kruisje opgesteld. Waarschijnlijk had er iemand gesprongen maar vergeten zijn spullen op te ruimen.
Ik wilde gewoon heel even gaan dressuren. En ik vond dat ik makkelijk om die hindernis heen kon rijden.

Nou dat heb ik geweten...

Laiser was al helemaal enthousiast toen ik hem uit de wei haalde en hij in de bak die hindernis zag staan.
Toen die hindernis er nog steeds stond toen we in de bak kwamen om te rijden, merkte ik al aan Laiser dat hij zoiets had van "Ok dat wordt dus NIET serieus dressuren".
Nadat we het na zo'n twontig minuten toch eens konden worden dat we gingen dressuren ging het vrij aardig. Meneer was flink met zijn benen aan het gooien, maar ging iedere keer toch er graag naar de hindernis Haha!

Toen ik hem uiteindelijk één keertje erover heen wil de sturen, zat meneer binnen No-time in galop en was hij bij de hindernis om er overheen te gaan. (Het leek net zo'n verslaafde die eindelijk mocht Haha! )
Gelukkig heb ik tijdens dat sprongetje geen last gehad van mijn blessure, maar ik wilde het niet riskeren door het nog een keer te doen.

Ik zal eens kijken of ik hen volgende week ergens kan laten vrijspringen en zodra mijn ruiterspier echt weer goed is, bel ik meteen mijn springinstructeur


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 15:06

Ik volg niet meer de fysiorherapie. Volgens de fysio was ik zo goed als genezen. Maar na het fysio bezoek kreeg ik steeds vaker weer meer pijn dan voor het laatste fysio bezoek.

Mijn chiropractor wist inmiddels al van mijn klacht.
Hij gaat me nu verder behandelen en wèl mijn spieren masseren. (Dat deed de fysio liever niet hij had namelijk een hekel aan masseren Verward )
Ik ben gisteren geweest en moet vrijdag voordat ik ga werken weer. En dan volgende week weer een keer en zo totdat we beiden het idee hebben dat het goed zit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers