het begon met een gezellige buitenrit...... :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
matty_priska

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: rotterdam

het begon met een gezellige buitenrit...... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 20:48

Hey..

Ik had op een zondag middag afgesproken met Michelle om met haar te rijden in het bos. Zij op haar paard Empire, ik op mijn pony Priska. Esmee, een andere vriendin van ons zou ook meegaan: op een manege pony. Toen ik op de manege kwam zag ik Esmee en liep ik naar haar toe. Ze vertelde me dat 3 andere meisje ook meegingen! Stefanie ook op een manege pony en Juliette op haar verzorgpaard en Kristien op haar verzorgpony Roy. Lekker gezellig dus! *LOL* ! We hadden lekker gepoetst enz. en we zadelden de pony's en paarden op. Klaar om weg te gaan. we reden heerlijk door het kralingse bos en alles ging goed. we staken een weg over en kwamen in het andere bos. "galoppeer bos". we gingen dus ook galopperen. gewoon rustig, niet te overdreven. We zagen een boomstammetje en we sprongen erover heen. alles ging gewoon prima helemaal top! We hadden het supergezellig. We waren al aan het praten over het ponykamp. Vooral Kristien praatte veel en superhard! Zij is ook de jongste, heel druk super gezellig!! We waren ook al plannen aan het maken voor donderdag ( hemelvaart ) om weer samen te gaan rijden! We stapten een stukje en we besloten rustig te gaan draven. Ik met Michelle voorop, roy daarachter naast iemand anders. en daaracher ook nog 2 andere pony's. Het ging lekker en we besloten een stukje verder weer lekker te galopperen. Ik kletste gezellig met Michelle toen Empire opeens raar ging doen en blijkbaar bokte: Ik keek achterom en ik zag de tranen in KRistiens ogen springen. Ze krijste het uit van de pijn: Empire had tegen haar been aan gebokt.. Ze bleef door gillen en huilen van de pijn . ze sprong van Roy af en bleef hulend liggen. We stopten gelijk en we sprongen allemaal van de pony's. Emee heeft de hele tijd naast Kristien gelegen. Kristien bleef maar door huilen. We wisten niet wat we moesten doen. Esmee heeft Kristiens moeder gebeld en die zeiden dat we ijs moesten halen. dus ik keihard terug naar huis. ijs halen en weer etrug naar Kristien. Een maal daar aangekomen lag Kristien nog steeds op het ruiterpad..naast Esmee. Even later kwam de vader van Kristien. En 15 minuten later ook haar moeder. De situatie was erger dan verwacht; ze belden de ambulance en wij reden met zijn allen terug naar de manege ( de zus van Kristien op Roy )... we waren allemaal super geschrokken!! Later belde ik Esmee op om te vragen wat Kristien had: GEBROKEN BEEN!! Ik vind het echt super zielig voor haar!! Ze is npg zo jong, druk vol energie!! Mee op ponykamp kan ze dus ook wel vergeten...
kus Mathilde
** Kom op Krisje!! **

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:56

ahw wat een vervelende situatie.! Maar een geluk bij een ongeluk als je jong bent dan genezen je botten wel sneller dan dat je heel oud bent... Hoor je trouwens niet zo heel vaak dat iemand zijn been breekt op het paard. Meestal gebeurt het als je er naast ligt...Knipoog

Welkom op bokt trouwens Lachen

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:57

wat zullen jullie geschrokken zijn! iig heel veel beterschap voor kristien, het begon nog wel zo leuk sterkte verder

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:00

nou dat is zekerr geen leuk rit nog veel beterscap voor haar

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:03

he, wat rot dat er zoiets gebeurd is.
Nou Kristien, bij deze, beterschap!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:08

Oei dat is inderdaad nie zo leuk. Dat was zeker schrikken. Wens haar veel beterschap

matty_priska

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 21:20

het was zeker niƩt leuk..
maar ja, ik ben al bij Kristien op bezoek geweest en ze is hartstikke vrolijk ( FELROZE GIPS!! ) haha
kusje.. matty

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:57

Wat naar!
en kwam het door een bok van een paard? Verward

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 07:54

Bah wat vervelend!! Wens d'r maar veel beterschap Haha!

Hazna

Berichten: 142
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:14

Wat rot! Kreeg ze nu een trap van het bokkende paard?
In ieder geval heel veel beterschap.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:25

Jeetje , zit je op een braaf paardje , eindig je nog met een botbreuk!
Wat rot voor der

nou sterkte ,
Met een beetje geluk kan ze over 6 weken weer rijden .

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:30

wens haar maar veel beterschap.
Zulke dingen kunnen gebeuren al hoor je het niet vaak.
Welkom op bokt trouwens