Eindelijk misschien dan toch...........???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Eindelijk misschien dan toch...........???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 00:42

Misschien ben ik na morgen ook een paarden eigenaar. *LOL* Ik heb eindelijk een paardje gevonden dat bij me past en die wil ik dus gaan leasen. Het is een ruin van 10 jaar en heel fel. Dit zal wel ff wennen zijn omdat ik meestal op paarden rij die je juist voorwaarts moet rijden . Ik heb nu al een paar keer op hem gereden en het is naar mijn idee een super dier. Nu alleen nog ff de prijs weten. Op stal is het echt een knuffeldier, als je gaat poetsen legt hij soms z'n hoofd op je schouder en je ziet hem echt genieten van alle aandacht. Ik kan haast niet wachten tot morgen maar gelukkig heb ik genoeg om mezelf nog een tijdje bezig te houden zodat ik niet de hele tijd op de klok kijk.Nog een paar uurtjes en dan weet ik of ik het ook daadwerkelijk ga doen(als ik geen vermogen kwijt ben) of dat ik helaas nog verder zal moeten zoeken. Nou,ja nog ff geduld uitoefenen.



blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 19:43

Hoi, ik heb nog niet besloten wat ik nu ga doen aangezien dat paardje aan een oog niet veel ziet. Ik twijfel nu tussen hem en een merrie en of ik toch zal kopen of leasen. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Facebook, Jihama, Lielle, Nina1999 en 113 bezoekers