A dream has come true....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

A dream has come true....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 22:55

Eindelijk... Ik voel me de gelukkigste persoon op aarde. Ik heb namelijk vandaag mijn droompaard gekocht Haha! Ik loop de hele dag al met het gevoel alsof ik verliefd ben, kennen jullie dat?
Na jarenlang paarden van anderen verzorgd te hebben, kan ik nu eindelijk zeggen dat ik een EIGEN paard heb.

Het moest natuurlijk wel een Fries zijn, en ben ook erg lang beziggeweest met orienteren op deze markt, maar het heeft mogen baten.
Mijn paardje heeft Ynse, en hij is een ruin van 2 en een half jaar oud. Zijn vader is de beroemde fokhengst Anton 343, (wellicht onder de friezen kenners bekend?!) En hij is vreselijk lief, attent vriendelijk en buitengewoon mooi met veel behang. Lovers

Hij heeft echt supergangen, ik heb hem uit zichzelf zien strekken in draf in de bak en dat was echt gaaf! Hoogstwaarschijnlijk mag ik hem op 5 maart verwelkomen in zijn nieuwe omgeving.

Ik kan jullie niet vertellen hoe ik me voel, het lijkt wel alsof het nog niet helemaal doordringt, maar als ik mezelf hard knijp dan weet ik dat het waar is. Ik zal jullie op de hoogte houden en zodra ik foto's heb, plaats ik deze in mijn profiel.

Groetjes van een dolblije Flootje! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:01

Ha ik weet precies hoe je je voelt hoor!!
Sinds 16 aug. vorig jaar ben ik ook in het bezit van een mooie
Friese dame!!
Ben helemaal verliefd op haar Lovers

In ieder geval gefeliciteerd met je droompaardje,
ik wens je heel veel geluk met haar!! Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:02

Van harte gefeliciteerd!
Ik heb zelf sinds drie weken een paard, een trakehner merrie van 6jaar en twee maanden hihi.
Ik ken dus dat verliefde gevoel!
En friezen zijn al zo supermooi, en dan ook nog eentje die zo mooi loopt!
Wauw, je hebt het echt getroffen.
Heel veel geluk samen! Party!! Party!! Party!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:04

jep ik weet nog heel erg goed hoe dat voelt!!

gefeliciteerd trouwens Haha!

en dat je nog maar lang met dit gevoel rond mag lopen

groetje....

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:12

ik heb mijn paardje al weer bijna 2 jaar maar ik heb nog steeds dat verliefde gevoel!!! Lovers
toen we haar gekocht hadden zat ik ook alleen maar met een big Haha! smile achter in de auto!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:42

Jij zal wel een gevoel van euforie hebben, grinnik. Gefeliciteerd, en blijf dit gevoel vasthouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:47

Mijn paardje is al bijna 8 jaar geleden geboren en nog steeds kan ik helemaal in de wolken zijn als ik aan hem denk.

Gefeliciteerd met je eigen paard en ik hoop dat je super veel en lang plezier van hem mag hebben!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:58

Ik begrijp precies hoe je je voelt ook al heb ik nu al jarenlang zelf paarden. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe ik me voelde toen ik mijn eerste paard kocht!

Gefeliciteerd met je mooie fries!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:12

Ik kan het me ook heel goed herinneren toen ik Iones kocht. MAar het was zo onwezenlijk, dat het nog wel een enkele maanden geduurd heeft voordat ik het gevoel had een eigen paard te hebben. MAar als ik dan later een buitenrit maakte op mijn eigen paard, dan voelde ik wel ongekende weelde.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:20

gefeliciteerd, anton is een prachtige hengst met erg veel manen dus die van jou zal ook wel een grote bos hebben ofnie??? Lachen

leuk, ik wil zelf ooit ook nog een friesje kopen (SPAREN!!!)

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:03

Ik ben sinds 3 weken en 2 dagen in het bezit van een grandioose shetland hengst! Ben nog net zo verlieft op hem als een jaar geleden(toen verzrorde ik hem al). Dat gevoel blijft dus nog wel ff hoop ik voor je.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:40

ook gefeliciteerd!!

gaaf hoor, ben niet jaloers.. Boos!

begrijp me goed, ben heel gelukkig met mijn fjorden c.q. koekiemonsters.. maar een fries staat al heel lang bovenaan mijn lijstje..

later als ik groot ben..
de aankoop zal wel gaan, het onderhoud ligt lastiger (geen dichte stal, meer stallingskosten etc)

heel veel plezier met je beestje! Lachen

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:33

Gefeliciteerd hoor!

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 4 maanden geleden eindelijk een paard kunnen kopen. Ik rij al 15 jaar, was ook altijd bezig met andermans paarden en natuurlijk altijd al een eigen paard willen hebben. Dan is het heerlijk om eindelijk een paard te hebben, waar je een band mee op kan bouwen en over kan beslissen, zonder afhankelijk van een ander te zijn.

Enne, je moet je profiel nog even aanpassen. Knipoog

Veel plezier met je Fries!