Pagony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Pagony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 11:27

Heej! Ik heb een pagony zadel gekocht. Ik was helemaal verbaast dat er de hele dag nog niks was stuk gegegaan (waarom koop ik ook zo'n zadel als ik toch weet dat het een slecht merk is Schijnheilig ). 's Avonds kijk ik even onder het zweetblad, en wat valt er als eerst af: Het merkje. De volgende dag ga ik rijden, na het rijden denk ik: Ha, er is nog niks stuk Lachen ! Kom ik op stal, haal ik het zadel er af, is dat lusje om de beugelriem door te doen stuk. Al 2 dingen stuk. De dag daarna ga ik weer rijden, maar nu met opzadelen gaat er een singelstoot stuk Bloos! . Zadel maar weer terug gebracht naar divoza Haha! .

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:28

waarom koop je dan een zadel als je van te voren toch al weet dat het stuk gaat??

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:48

Ja dat vraag ik me dus ook af. Vooral omdat je zelf al zegt: Goh er is na 1 dag nog niks stuk.

germie

Berichten: 25935
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:40

Dat is wel heel erg snel. WAs het een nieuwe?
Ik vind de pagony hoofdstellen op zich niet zo slecht, je moet ze wel goed onderhouden, en de gespen roesten, maar ze gaan toch wel zo'n 10 jaar mee. Als je meer geld hebt en meer verwend raakt, dan ga je wel op betere kwaliteit over. Knipoog
De zadels vind ik niets, de oudere gaan nog wel, maar die nieuwe niet. Ik ben een keer wat raar geland met springen, boom op 2 plaatsten gebroken. Dat zal je maar in het parcours gebeuren.
Laatst bijgewerkt door germie op 23-05-04 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:58

nou, als je van tevoren weet dat het zadel slecht is koop je het simpelweg neit... lijkt mij dan... dan koop je een goed 2ehandsje... nou goed, haar keuze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:16

Alles wat ik van pagny heb gezien tot nu toe (uitgezonderd singels) is bagger kwaliteit. Dat ze het durven verkopen...

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:49

Ik heb anders twee hele goede Pagony dekens, allebei goed waterdicht, met een uitstekende ligging, geen schuurplekken, en geen gaten!

Wel vind ik het erg vreemd dat je een zadel koopt als je toch al denkt dat het meteen kapot gaat?

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:11

ik snap niet dat als je al bij voorbaat weet dat het slechte kwaliteit is, dat je dan toch zo'n zadel koopt.
koop dan een goede tweedehands.

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:58

wij hebben idd ook de dekens van pagony maar daar is nooit wat mee. en we hebben een redelijk oud pagony zadel, maar dat is ook een superzadel! Ik heb er dus nog geen slechte ervaringen mee gehad..

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:38

Ik heb met een oud pagony zadel gereden, dat was een oerdegelijk zadel.
Zelf heb ik van dat merk verschillende dekens, een longeersingel, transportbeschermers, hoofdstel en vast nog wel wat spul. Ben met allls supertevreden voor dat geld!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:31

De kwaliteit is inderdaad minder maar dat maakt de prijs goed. Maar goed, ben maar blij dat je garantie hebt met die keuze om toch dat zadel te kopen.