eerste buiteritje met sylke!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

eerste buiteritje met sylke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 20:40

vandaag heb ik voor het eerst op sylke buiten "gereden":

we waren deze week al een keer met sylke buiten wezen wandelen, 1 keer met bolletje een klein stukje, en een keer met may een paard uur.
(het bos is bij onze nieuwe wei echt heeeeel erg mooi, heel dicht een de buurt is een heel groot meer!!!)
wel moesten may en bolletje heeel erg hard lopen want syl heeft en een heele actieve stap!!!

vandaag was ik weer van plan om te gaan wandelen samen met martine en may.
maar toen hadden we eigenlijk geen zin om te lopen omdat syl zo hard loopt... Bloos

dus martine ging rijden, en ik had voor de zeker heid het zael ook maar op gedaan... (eigenlijk durfde ik er nog niet op)

toen gingen we weg, en toen had ik zo iets van ach... ik ga er gewoon op zitten.
ze haalde may wel 3 dubbel en dwars in omdat ze zo hard gaat, maar het ging super (alleen ik was wat gespanen).
we zijn een uur weg geweest, en de hele tijd heeft ze het super gedaan (ondaks dat ik soms heftige schrik beweingen maakte omdat ik een vogel we zag vliegen en dan kijk ze me zo wazig aan zo van doe normaal man dat is een vogel daar ben iet bang van)
OK dan! ik ben echt zo super blij met haar, ik durf gewoon op haar te gaan zitten (los) in de zo...!

(ook was de hoefsmid vandaag geweest en ze deed het kei goed!)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 13:02

leuk joh dat het met Ut zo goed gaat!!!
(als ze foto's sturen stuur je ze wel door he?!)

ik zal eens kijken of iemand een keer een foto van mij op syl wil maken.

ik was laatst met haar naar de hei gelopen, ging ook kei goed, ze is nergens bang van!
mischien kan ik een keer naar de wei toe lopen met haar Tong uitsteken
ze loopt alleen echt super super hard, may en bolleje kunnen haar allebij niet bij houden, en ik kan haar niet zachter laten stappen, want dan gaat ze stil staan... (gek paard)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 13:39

allemaal helemaal waar Tong uitsteken
ik vind het juist wel grappig dat ze zo hard stapt, hoef je in iedergeval niet aan te sporen (maar het is even wenen, en als je met haar wandeld voel je je been spieren wel Tong uitsteken)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 19:45

vandaag weer lekker buiten gereden, gewoon in draf en zo, ze is zo super lief!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers