IJslander gereden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:27

hihi, ja idd moet ik ook weer een keertje doen!
Bij ons in het dorp zit een gezinnetje dat 'tig van die paardjes heeft staan
en voor een prikje kun je mee naar buiten (ze rijden iedere dag met die beestjes in het bos) Echt geweldig Haha!

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:36

Jessie88"]
[quote="Joets schreef:
hihi, ja idd moet ik ook weer een keertje doen!
Bij ons in het dorp zit een gezinnetje dat 'tig van die paardjes heeft staan
en voor een prikje kun je mee naar buiten (ze rijden iedere dag met die beestjes in het bos) Echt geweldig Haha!

Volgens mij ken ik dat gezinnetje Haha!

Maar inderdaad super hè, dat tölten! Is echt een gang die ik uren vol kan houden.... en mijn pooonie ook trouwens. Lachen
[/quote]
Waar woon je dan als ik vragen mag?? en hoe ken je ze?? (Family de lannoy)

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Jihama, josien_m_, Mark0919, Ruai en 47 bezoekers