paarden en examens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

paarden en examens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 10:27

echt niet leuk, nou heb ik mijn examens en moet ik hard gaan leren en elke keer weer naar zo'n examenlocatie toe en dan heb ik erg weinig tijd voor mijn verzorgpaardjes. Huilen
ik weet niet hoe ik dit moet oplossen want als ik mijn examens niet haal moet ik nog langer naar school, maar als ik mijn paardjes niet zie zit ik de hele tijd saggo te zijn.
wie weet er een oplossing??? Verward

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:01

ik heb dat ook maar heb met de eigenaresse afgesproken dat ik deze week gewoon niet zoveel kom omdat ik toch wel graag mijn examens wil halen. vond ze geen probleem en het was ook veel belangrijker om eerst mijn examens te halen.
dus ik zou het er gewoon ff over hebben. ze heeft er vast wel begrip voor!

veel succes met je examens trouwens. ( ik schiet nu toch wel; een beetje in de stress! )

stephje

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 11:12

de eigenaars van mijn paarden weten ook wel dat ik examens heb, maar ik kan gewoon niet zonder ze.
ik heb vorige week nog 3 uur bij korona in haar stal zitten leren omdat ik niet zonder ze kan.
en jij ook succes met je examen he Knipoog

pauluss

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:15

hahah dat vind ik nog eens een slimme optie, in de stal leren! nee ik red het allemaal gelukkig wel, doe niarda natuurlijk samen met mijn zus en de dagen dat ik haar doe ga ik eerst leren, dan naar niarda, als ik thuis kom in bad, dan weer leren, eten, en ja je raad het al, (eerst bokken hahaha)en weer leren.....

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 11:19

ik moet wel eerlijk zeggen dat het heel rustgevend is om gezellig met je paard te gaan leren.
paarden zijn uberhaupt al rustgevend.
ik ben een keer bij een paard in stal in slaap gevallen Bloos en toen er iemand de stal in wou komen legde ze haar oren plat in haar net.ja ach, moeder instinct he Haha!

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:23

ahhhh dat is lieve!!!!!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 11:25

paarden zijn gewoon lief, daarom ben ik ook gaan paardrijden.
ookal kijken sommige mensen me toch vreemd aan omdat ik een jongen ben, ik hou van beesten en vooral van paarden dus maakt t me niks uit wat anderen denken.... Cool

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:36

Ik weet niet of je paarden dichtbij je huis staan, maar anders kan je toch 's middags leren en 's avonds als ''beloning'' naar de paarden toe gaan? Of anders ga je daar lekker op een stoel in het zonnetje zitten leren... Cool

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:55

Ik heb met de eigenaresse van Nico ook afgesproken dat ik deze week niet kom (en vorige ook niet), alleen op de zondag wel. Vond ze geen probleem, volgende week heeft zij tentamens en doe ik Nico elke dag Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:17

Ik heb het geluk dat me verzorgpaardje net 2 weekjes op de wei staat, maar eigenlijk moet ze wel beweging krijgen, want na 1 week was ze al een heeel stuk dikker!!

Deze week ga ik misschien 2x ipv 6x, vind het zelf ook wel jammer!!
Als ze niet in de wei stond kon ik makkelijk naar der toe, dat is hier 3 minuutjes vandaan

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:11

als je dichtbij woont ga je ff langs om het snel te poetsen... veel uren achter elkaar leren is helemaal niet goed,,, en beetje afleiding ondertussen wel Haha! .... ik moet morgen pas om half 2 te beginnen dus ga om 10 uur ff naar de paardjes Haha! even laten voelen dat ik er ben...
(moet zoiezo mijn schatje is ziekjes Haha! medicijnen helpen niet goed )

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:45

Ik heb het geluk dat ik mag komen wanneer ik kan en alles mag doen wanneer ik er ben. Ik heb ook geen vaste dagen waneer ik kan en mag komen. Hun zeggen: "je komt maar wanneer je tijd en zin hebt, je hebt de sleutels dus"
Dus dat is lekker makkelijk. En ja mijn examens zijn van 9.00 tot 11.00 dus ik kan dan smiddags lekker rijden, en andere examens zijn van 13.30 tot 15.30 dus kan ik sochtends of savonds rijden. En dan ook nog eens genoeg tijd over om te leren *LOL*
Dus mij lukt het allemaal wel

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:47

_Tanja_ schreef:
Ik heb het geluk dat ik mag komen wanneer ik kan en alles mag doen wanneer ik er ben. Ik heb ook geen vaste dagen waneer ik kan en mag komen. Hun zeggen: "je komt maar wanneer je tijd en zin hebt, je hebt de sleutels dus"
Dus dat is lekker makkelijk. En ja mijn examens zijn van 9.00 tot 11.00 dus ik kan dan smiddags lekker rijden, en andere examens zijn van 13.30 tot 15.30 dus kan ik sochtends of savonds rijden. En dan ook nog eens genoeg tijd over om te leren *LOL*
Dus mij lukt het allemaal wel


ik mag ook zeker zelf weten wanneer ik kom, en wat ik doe... das wel fijn Haha! alleen moet ik helaas veel in deze dag en 9 tot 11 en dan weer diezelfde dag van half 2 tot half 4 das heeeeel erg minder... maja heb dus ook wel dagen vrij Haha!

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:05

Hmm ik heb liever een dipl0ma dan dat ik ipv leren naar een verzorgpony zou gaan...paardrijden kan iedere dag wel..een dipl0ma is je t0ek0mst!!
*mijn mening*

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:07

iddem lumidee ben het met je eens...... ander moet je volgend jaar nog een x examens doen en kun je je paardje nog een x weinig zien hahah... neey zonder je diploma heb je gewoon niks :S

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:55

xkusssx"]
[quote="_Tanja_ schreef:
Ik heb het geluk dat ik mag komen wanneer ik kan en alles mag doen wanneer ik er ben. Ik heb ook geen vaste dagen waneer ik kan en mag komen. Hun zeggen: "je komt maar wanneer je tijd en zin hebt, je hebt de sleutels dus"
Dus dat is lekker makkelijk. En ja mijn examens zijn van 9.00 tot 11.00 dus ik kan dan smiddags lekker rijden, en andere examens zijn van 13.30 tot 15.30 dus kan ik sochtends of savonds rijden. En dan ook nog eens genoeg tijd over om te leren *LOL*
Dus mij lukt het allemaal wel


ik mag ook zeker zelf weten wanneer ik kom, en wat ik doe... das wel fijn Haha! alleen moet ik helaas veel in deze dag en 9 tot 11 en dan weer diezelfde dag van half 2 tot half 4 das heeeeel erg minder... maja heb dus ook wel dagen vrij Haha!
[/quote]

Ja dat heb ik volgende week woensdag. 2 examens op een dag Knipoog


Maar mensen je kunt goed afwisselen hoor met paarden. Als je 'sochtend een examen hebt kun je smiddags rijden. En s avonds leren enz. Ik heb echt genoeg tijd om te leren hoor!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:59

ik mag ook komen wanneer ik wil en wat ik met ze wil doen. Maar jean die heeft gewoon beweging nodig dus daarom ga ik wat vaker heen.

Maar ik heb nu ook examens en ik ga gewoon heen zodra het uit komt!Ik kan echt niet twee weken zonder de paardjuhzz!

Iedereen nog veel succes die hier allemaal ook examens moeten doen OK dan!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:20

Ik was vorig jaar de pineut Clown nu zit ik lekker te genieten van het studentenleven en ik had m'n paardje tijdens de examens juist super goed lopen Haha! Doordat ik m'n ontspanning broodnodig heb, ging ik gewoon ieder dag naar m'n paardje en ik had er alle tijd en rust voor, ze zijn echt rustgevend Lovers

Gewoon leker naar je paardje en veel succes met jullie examens OK dan!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 14:19

kijk, ik begin een beetje te snappen hoe ik het allemaal moet aanpakken.
gisteren had ik mijn paarden ook even los gegooid en de zon scheen en toen ben ik in slaap gevallen in de buitenbak Tong uitsteken
maarja, daarintegen heb ik nu wel n klein beetje een start naar het strakke gebruinde lijf Cool Haha!
alleen nog ietsjes meer trainen (na mijn examens) en dan lekker met paardjes rijden op vlietlanden

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:04

Ghehe,
Tijdens mijn examens ging ik maar 1x per week naar me paardjes toe Scheve mond En dan niet om te rijden, maar gewoon even te knuffelen. Okee het was niet echt leuk, maar de paardjes stonden lekker in het weiland en de examens duurde toch maar 2 weken (geloof ik Verward ). Daarna zou ik wel weer beginnen met hard trainen Helaas is dat nooit gelukt, want vlak na me examen brak mijn pony haar been en moest worden afgemaakt
Examens heb ik wel gehaald...

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 14:57

ik ben net weer even bij ze wezen kijken en ik ben meteen weer gerust gesteld,
ik moest alleen wel even de hoeven van korona teren en nu zijn me handen helemaal smerig.....
volgende keer misschien beter handschoenen?

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:16

ik ga telkens voor mijn examens rijden, snel douchen en dan als ee halve gare snel naar school fietsen om dat ik natuurlijk weer veel te lang heb staan kroelen, ik heb gewon tijd over omdat ik niet meer leer, ik heb heel het jaar geleert, dus als ik het nu nog niet weet........

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 16:20

ja ach, ik moet om kwart voor 9 binnen zijn en om half 7 nou te gaan rijden vind ik niet zo prettig

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:24

hihi neej ik heb ook eerst om 9 uur examens maar daarna pas om half 2 .. alle tijd toch??

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 21:55

ja oke, maar je hebt ook je rust goed nodig om weer goed van start te kunnen gaan.