ik ben zo blij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

ik ben zo blij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 00:10

ik heb sinds een paar maanden een eigen pony het is een al wat oudere merrie van 21 jaar, ze is half welsh half arabier. ik zou haar eigenlijk samen met mijn schoonzus kopen. maar mijn schoonzus zei dat ze toch niet mee kon betalen terwijl ze al onder weg was. dus die mensen afzeggen kon ook al niet meer want die waren al onderweg. Scheve mond dus toen hebben mijn vriend en ik besloten om haar toch maar te houden. ik was natuurlijk heel blij! tot dat mijn pony een peesontsteking kreeg en mijn vriend opeens zei dat hij het beter vond om haar weg te doen omdat ze al oud is en omdat hij bang was dat ze nog meer klachten zou krijgen. Boos! maar dat wou ik dus absoluut niet Huilen hij wou liever een jonger paardje voor mij kopen maar ik zei dat dat niet hoefde omdat ik deelight (mijn pony dus) wou houden omdat ik van haar hou! Schijnheilig na een heel gedoe en veel serieuse gesprekken... heeft hij toch besloten dat ik haar mag houden! Haha! omdat ik het zo graag wil en hij aan mijn gevoel wil denken. Ach gut dus ik ben nou heel erg blij dat ik haar toch mag houden en ik wil haar nog vele jaren bij mij houden!! *LOL*

goed he

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:47

leuk voor je, hoop voor jou dat je nog lang plezier met haar mag hebben!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 11:04

bedankt dat hoop ik ook! Lachen

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:26

Ah..een echt dierenhart! Ik zou er niet meer al te wild mee doen als ik jou was...
-xxx- marloes! ( ik heb zelf ook een kruissing arabier/welsh (nrps)

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:59

aah wat leuk !!, alleen ik wil niet zeuren ofzo, maar aan de ene kant vidn ik je vriend wel gelijk hebben, aan een wat jonger paardje heb je veel meer, en een ouder paardje tja zon beestje word oud, en gaat aftakelen, krijgt klacht en dat kost ook allemaal weer een hoop euro`s. Het is jou keus jou pony en jou geld dusje moet het zelf weten.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:32

Leuk!! Haha! Nu hopen dat ze geen blessures meer krijgt..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:43

Leuk voo je... Maarre als het nu uitgaat met je vriendje...wat dan?

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 16:04

ja leuk he Haha! maar ik doe ook niet meer te wild met haar! Knipoog en ik weet ook wel dat het beter is aan de ene kant om een jonger paardje te kopen, maar ik heb haar nu en ik hou van haar en ik ben nu al aan haar gehecht dus ik zou haar echt nooit meer kwijt willen!! ze is echt zo lief! Lachen

oja daar wil ik nog lang niet aan denken hoor dat het uit gaat met me vriendje. ik heb al 1 jaar met hem en we houden heel veel van elkaar. dus wat er in de toekomst gebeurd zien we dan wel maar we gaan er natuurlijk niet van uit dat het uit gaat! Knipoog

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:30

Leuk dat je een eigen pony hebt ik hoop dat ik ook ooit een paard voor mezelf heb.
Nou veel plezier

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 13:02

Bedankt ik hoop voor jou dat je ook een eigen pony krijgt Knipoog Haha!