Hoofdstel kijken liep uit op bon

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Hoofdstel kijken liep uit op bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 19:59

Nou ja....indirect wel, maar het was ook gewoon mijn eigen domme schuld.

Ik ging vandaag naar een hoofdstel kijken en kon de weg niet vinden. Ik belde toen naar de verkoopster om de weg te vragen en voor ik het wist zat er een politieauto naast me en werd ik aan de kant van de weg gezet. oliebol....belde dus niet hands free.

Nou dat werd dus een bon. Ik zat fout, dus op zich geen probleem. Als die agent me niet zo geïntimideerd had....het begon al toen ik het kentekenbewijs niet kon vinden. "Dus u weet niet eens wat een kentekenbewijs is?" Natuuurlijk wel, maar ik zat te shaken in mijn auto want ik wist dat er een grote bon aan zat te komen en was van slag, dus was even de weg kwijt. Vervolgens ging die man er echt uitgebreid de tijd voor nemen, en liet ik nu net haast hebben....ik werd dus nu een beetje pissig: flinke bon en ook nog eens flink veel tijd missen die ik nou net nodig had om mijn vriendje nog even te zien voordat hij weer eens voor een tijd naar het buitenland vertrok....nou ik kreeg de bon en wilde wegrijden, maar door de spanning en een beetje door woede reed ik met piepende banden weg (ja I know, niet slim) maar toen verloor die politieman echt al zijn beheersing en begon keihard tegen me te schreeuwen en toen ik weer weg wilde rijden (heel rustig dit keer natuurlijk) hield hij me nog meer dan nodig was staande om me eens flink toe te schreeuwen....

Al met al was ik flink overstuur van deze hele scene en nadat ik van de schrik bekomen was besloot ik een klacht tegen deze agent in te dienen. Mijn mening is namelijk dat een agent altijd, in wat voor situatie dan ook, zijn kalmte moet behouden. Ik voelde me door diverse opmerkingen geïntimideerd en je bent machteloos want als je er wat van terug zegt dan kun je daar weer voor bekeurd worden....dat hoofdstel ben ik overigens niet meer gaan bekijken, was het helemaal zat.



peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 07:24

*hihi* ja dat dacht ik ook al Vippie...ik heb mijn vriend gelukkig nog net 20 minuutjes kunnen zien ja! Lovers

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 12:49

Margreet schreef:
Van mij had die agent je nog veel harder aan mogen pakken. Heb nou al meerdere keren bijna een aanrijding gehad door een debiel die zat te bellen in de auto, de duurste auto's vaak, maar te beroerd om voor een tientje zo'n snoertje te kopen! Stoom uit je oren


Ik zou jou weleens willen spreken als je zelf zo door een agent behandeld zou worden. Alsof je een of andere crimineel bent! Telefoneren leidt zeker af, dus ook idd als je met snoertje belt. En wat over krijsende kinderen op de achterbank, rokers die op zoek zijn naar hun sigaretten of mensen die met gigantische slaap gaan rijden? Die situaties zouden ze dan ook moeten bekeuren, want die leiden evenveel, zoniet nog meer af dan telefoneren! Ik vind je reactie dan ook nogal overdreven; er zullen altijd afleidingspunten zijn en ongelukken blijven voorkomen hierdoor.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 15:55

youngster schreef:
alsof ze boven de wet staan.. kom nou..


Idd, dat was het hele probleem... Het heeft zeker zin om een klacht in te dienen: mijn vader heeft het ook al eens gedaan met succes: hij werd in zijn gelijk gesteld


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers