tatoeage plaatsen bij pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:55

Onze shet heeft ook een tatoe in haar lip, vind het wel erg zielig, lip lijkt me behoorlijk gevoelig.
Ik heb het een keer gezien bij een geit in zhaar oortje, nou echt een gekrijs, zo zielig!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 07:38

Das waar sjuimpje, maar dat zijn meestal dwerggeiten. Dit was een nederlandse landgeit die normaal wel tegen een stootje kon.
Maar als het bij hun in het oor al zeer doet kan je nagaan in een lip :S

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:39

Annechien schreef:
En als die geit gegiert heeft van ellende komt het omdat het nummer er waarschijnlijk niet goed ingedrukt is. Ik heb zelf ook lammeren genummert zonder gegier van die dingen en ik deed dat toen voor het eerst.


ja die bliknummers schieten wij zelf ook, maar dit was echt een tatoe, bij die bliknummers (wat nu van die koeien plaatjes zijn zeg maar) gillen ze ook bijna niet nee. Maar die ene geit had echt ontzettend veel pijn bij het tattoeeren van haar oortje, en dat waren heeeeel veeeel naalden voor zon oortje!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:28

Sommige geiten zijn ook getatoeerd, nu worden ze eigenlijk alleen nog genummerd maar een paar jaar terug werden ze nog wel eens getatoed!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, AmberG, Indy_Mouse_9, juniper, Larislaatje, Leo, Megane, Muga, nuevo_mien, Sjors050, Telpeva, veerledec, Vetra, vierhoef, Whizz, Wopkebrok en 139 bezoekers