Paard wezen kijken bij GribaldiFAN MET FOTOS!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Paard wezen kijken bij GribaldiFAN MET FOTOS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 15:19

Na aanleiding van het topic [VvdD] Eindelijk, Ik ben ook op zoek naar een paard Lachen hier het verslag Tong uitsteken
Nu zal ik even vertelle bij wie t was Tong uitsteken ben dus bij Tinkerbell van Gribaldifan weesten kijke!!

Vanmorge om 10.20 aangereden, t was ongeveer een uurtje rijden hadden we berekend. En dat klopte ongeveer ook wel Lachen we waren er om 11.20. Maar meteen naar Tinkerbell gegaan, daar heeft Jeanette haar even gepoetst en opgezadeld. En mooi in een lichtblauw setje gestoken OK dan! Toen naar de bak. Jeanette had haar eerst even gelongeerd, en daarna is ze er op gaan zitten, even gereden, ik vond het er erg goed uit zien! en wat is Tinkerbell gaaf! hij is in t echt nog leuker dan op de foto Haha! was op slag verliefd Lovers
Daarna ben ik opgestapt, natuurlijk een beetje zenuwachtig want ik kende heel t paard niet Lachen maar t ging best goed, eerst een stuk gestapt beetje wennen aan t paard en het zadel Knipoog Maar ging best goed, daarna ook wat gedraafd en gegalopeerd en dat ging ook goed OK dan! zo heb ik haar even gereden en ik was zelf best tevreden!
Ons pap heeft een aantal fotos genomen, helaas maar 8 maar dan hebben jullie een beetje een indruk!
de fotos staan niet op volgorde


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wat vinden jullie van de combi? Knipoog
Commentaar mag!! Mits goed onderbouwd! Haha!
Oja dat ik mijn benen afsteek en te ver naar achter heb was ik al achter Lachen
Laatst bijgewerkt door stalleke op 23-05-04 16:01, in het totaal 2 keer bewerkt

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:23

leuk paard! Maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dat je rijtechnisch nog wel wat mag verbeteren! Knipoog Sorry Bloos Maar krijg je m??

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:24

foto 1 + 4 vind ik mooi, setje vind ik mooi, en jullie zijn een leuke combinatie! Wat mij betreft: OK dan!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 15:25

_Romana_ schreef:
leuk paard! Maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dat je rijtechnisch nog wel wat mag verbeteren! Knipoog Sorry Bloos Maar krijg je m??

Klopt, maar ga jij maar eens op een vreemd paard zitten en op een vreemd zadel, was echt ff wennen, en mijn benen tja ik moest haar beetje bijdrijven door de zware bak, anders viel ze terug Lachen

Maar ons pap en ons mam moeten er even over hebben nog dus nog niet bekend of t doorgaat!
Laat het zsm weten!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:27

Ok Haha! Maar drijven moet je evengoed niet teveel met je been naar achteren Knipoog Maar vonden je ouders het een leuk paard??

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 15:27

_Romana_ schreef:
Ok Haha! Maar drijven moet je evengoed niet teveel met je been naar achteren Knipoog Maar vonden je ouders het een leuk paard??

Ja me ouders vonden haar ook heel erg leuk!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:28

Ok Haha! Dan heb je dat iig al mee!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:32

Ik vindt het goed gaan hoor. Was tevreden. Je bent rustig en vriendelijk voor het paard. Allen die dikke kont van mij!! Bloos!
Tja het zadel was ook ff wennen en je ligging van je benen maar dat had je zelf al gezien Knipoog (Ik reed met sporen) .
Vindt je iig niet mistaan op tinkerbell.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:09

Ik vind jullie wel een knappe combi, staat erg leuk samen.
Ach, rijtechnisch komt vast en zeker in orde... 't is toch altijd even uitvinden waar alles zit... Ontzettend knap paard!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:31

Voor de eerste keer op een vreemd paard ziet er het best aardig uit Lachen.

Jullie zijn wel een leuke combi als je kijkt naar jouw lengte en haar schofthoogte Lachen (tenminste, zo te paard, weet natuurlijk niet hoe het toont als je ernaast staat Knipoog ).

Ik denk dat dit best een leuk paard voor je is OK dan! en met wat lesjes komt die houding ook vanzelf goed Knipoog.

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:33

Mooie combi hoor! Leuk paardje!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:00

mooie combi hoor!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:03

ziet er goed uit!!
ik duim voor jullie dat de koop doorgaat!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:15

Jullie zijn een leuke combi
En het is altijd even wennen toch Lachen
Succes Haha!

carrie79

Berichten: 1003
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:21

Mooi paard zeg! Ik vind jullie een leuke combinatie. En tja die benen, etc? Dat komt toch vanzelf. Het is altijd wennen aan een ander zadel, paard etc. Spannend he? Nu afwachtend wat je ouders gaan beslissen, ben benieuwd! Suc6

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:28

Wauw zeker mooi paard?? Deze is van Peter Pan toch??
Je staat er goed op hoor! OK dan! Houd je ons op de hoogte?? Tong uitsteken

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 17:29

Margon schreef:
Wauw zeker mooi paard?? Deze is van Peter Pan toch??
Je staat er goed op hoor! OK dan! Houd je ons op de hoogte?? Tong uitsteken

Deze is idd van Peter Pan Lachen Ik houd jullie zeker op de hoogte!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:32

Moo i paard zeg. Ik vind je zit opzich wel goed. Alleen je bene, maar je gaf zelf al aan dat je dat in de gaten had. Al moet ik nog even zeuren. ik vind het niet slim dat je op een "vreemd" paard gaat zitten zonder cap. Maar ik hoop dat je m krijg!!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 17:34

Haffielover schreef:
Moo i paard zeg. Ik vind je zit opzich wel goed. Alleen je bene, maar je gaf zelf al aan dat je dat in de gaten had. Al moet ik nog even zeuren. ik vind het niet slim dat je op een "vreemd" paard gaat zitten zonder cap. Maar ik hoop dat je m krijg!!

Dat klopt ik was heel erg dom dat ik die door de zenuwen sochtends ben vergeten Frusty ik had hem zelfs klaarligge
echt dom van me! gelukkig was tinkerbell erg braaf

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:36

stalleke"]
[quote="Haffielover schreef:
Moo i paard zeg. Ik vind je zit opzich wel goed. Alleen je bene, maar je gaf zelf al aan dat je dat in de gaten had. Al moet ik nog even zeuren. ik vind het niet slim dat je op een "vreemd" paard gaat zitten zonder cap. Maar ik hoop dat je m krijg!!

Dat klopt ik was heel erg dom dat ik die door de zenuwen sochtends ben vergeten Frusty ik had hem zelfs klaarligge
echt dom van me! gelukkig was tinkerbell erg braaf
[/quote]
Zie mijn reactie in andere topic. Had al een beetje gemopperd! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:39

Ik vind jullie een leuke combinatie! Ben benieuwd of het straks jouw nieuwe aanwinst wordt!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:49

Hoiiii,

Vind het een schitterend dier. Ook de combinatie vind ik mooi. OK dan! Wel nog iets rechter zitten en niet constant naar beneden kijken. Ook is het net of je je rechterhand lager houdt. Kan natuurlijk ook een moment opname zijn.
Ik zeg niet dat ik het beter kan hoor Tong uitsteken

Groetjessss

en hopelijk gaat de koop door *LOL*

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 17:51

nairtje schreef:
Hoiiii,

Vind het een schitterend dier. Ook de combinatie vind ik mooi. OK dan! Wel nog iets rechter zitten en niet constant naar beneden kijken. Ook is het net of je je rechterhand lager houdt. Kan natuurlijk ook een moment opname zijn.
Ik zeg niet dat ik het beter kan hoor Tong uitsteken

Groetjessss

en hopelijk gaat de koop door *LOL*

dat was me niet eens op gevallen Lachen
maar t klopt wel, ik ben t af aan t leren met lesse (3x per week) ipv teugel naar binnen brengen trek ik hem naar me toe! foei Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:07

stalleke"]
[quote="nairtje schreef:
Hoiiii,

Vind het een schitterend dier. Ook de combinatie vind ik mooi. OK dan! Wel nog iets rechter zitten en niet constant naar beneden kijken. Ook is het net of je je rechterhand lager houdt. Kan natuurlijk ook een moment opname zijn.
Ik zeg niet dat ik het beter kan hoor Tong uitsteken

Groetjessss

en hopelijk gaat de koop door *LOL*

dat was me niet eens op gevallen Lachen
maar t klopt wel, ik ben t af aan t leren met lesse (3x per week) ipv teugel naar binnen brengen trek ik hem naar me toe! foei Lachen
[/quote]

Ja dat probleem heb ik ook !! Vervelend he? *LOL* ? Maar ik vind jullie cht een super mooie combi!! Bloos Haha! Ik hoop dat de koop doorgaat want jullie staan elkaar onwijs!! OK dan!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:09

Ah joh dat komt allemaal goed. Poosje concequent les nemen van iemand die het blijft herhalen, dan komt het echt allemaal goed. Van die cap was me niet eens opgevallen..

Succes verder en ben benieuwd!!
Gribraldifan verkoopt nogal paarden via bokt he?! Knipoog