Aankomende zomer eindelijk endurance starten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Aankomende zomer eindelijk endurance starten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 19:16

ja het gaat er echt van komen. ik ga eindelijk aankomende zomer mijn 1e ewedstrijd starten in de klasse 1. voor de bokkers die t ook leuk vinden kunnen we ook met zijn allen een rit doen. wie mee wil moet maar even een pbtje sturen. en alvast hard gaan trainen. ik doe het nu nog rustig aan met nina na haar ziekte, maar van de zomer is ze van de partij.



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 08:33

de data van de wedstrijden kun je vinden op de website van de DER. daar staat ook alle info over endurance op. ik wil zeker 10 wedstrijden doen dit jaar van de 14. iedereen die met me mee wil rijden moet me maar pben. dan kunnen we een datum en plek afspreken

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 09:56

ik heb net op de wedstrijdkalender gekeken en start de eerste keer op 7 april in austerlitz. dat is 26 km en voert door mooie omgeving. de rit op 6 oktober in katwijk wil ik ook zeker doen. die gaat langs strand en duinen.
wie mee wil op austerlitz moet me even een pb sturen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 13:37

de website is:http://www.geocities.com/endurancenl/
ik ga zelf ook in katwijk. probeer in elk geval door de klasse 1 en 2 heen te komen dit jaar. als alles meezit moet dat lukken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Char_elle, Charlotte446, Cheytjuh, Dartel, DeGelukkige4, Fnanne, Goldwynn, Hannanasjuh, Kopmeeuw, ManonGrr, Mnoonn, sasja0705, sterregoud, Wopkebrok en 158 bezoekers