Wat mij nou weer overkomt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Wat mij nou weer overkomt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 16:05

Onze mini pony Max zou een tijdje geruild worden met een merrie. Helaas is Max overleden. Ik heb die man toen gebeld en verteld dat Max was overleden en dat onze ruil niet door kon gaan. Max zou een paar jaartjes naar hem toegaan en dan zou ik zijn Kroon merrie hier krijgen zodat ik met haar kon fokken met Dennis. Ik kon haar wel kopen voor 1400 gulden maar dat had ik niet. Toen kreeg ik een mailtje van hem, 500 gulden mogt ik haar hebben. En nu vandaag krijg ik mail dat ik haar voor 100 EURO mag komen halen. En dat voor een shetland Kroon merrie !
Sta helemaal versteld, wat een lief aanbod, die man leefde ook zo met me mee toen het ongeluk van Max was gebeurd.

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:11

Oh wat gaaf toch nog een beetje een pleister op de wonde zullen we maar zeggen he.

Veel plezier met je nieuwe pony!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:26

Moeilijk he. Zo'n aanbod! En het zou wel meteen een goeie kans zijn voor Dennis.
Maar aan de andere kant. Denk je het idee van je af te zetten komen ze met zo'n aanbod. Dat maakt het ook echt niet makkelijk.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 18:01

mag je dr dan kopen of voor een tijdje houden, iig heel erg leuk.
zo zie je maar weer wat er bij joleen ook was: na regen komt zonneschijn!

-Maaike-

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:20

wow wat super aardig van die man! Echt heel lief! Waarschijnlijk staat er dus binnekort een nieuwe pony bij jullie op stal ? Lovers Leuk hoor!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:30

Dus het geluk lacht je weer een beetje toe *LOL* Je hebt het ook verdiend

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:56

Ik mis eigenlijk het stukje 'doet ie het of doet ie het niet....' Verward Oftewel..koop je haar of koop je haar niet??? Doe lekker enthousiast, dit is een superaanbod!!! Haha!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 09:55

Tuurlijk doen we dat !
Wat heel erg leuk is is dat ze ook Tamara heet en zo heet ik dus ook.
Haar details zijn als volgt,
Het is al een wat oudere dame ze is 19
Haar naam is dus Tamara en dan een hele luxe achtenaam maar die ben ik even vergeten.
Ze is zwart, kroonmerrie en 95cm hoog.
Haar vader is Jardo van Spruitjesdom

Ik heb plannen 1 of 2 veulentjes met haar te fokken, of dit van Dennis zal worden weet ik nog niet. Zwartbont of appaloosa vind ik ook wel leuk. En dan mag ze verder van haar oude dag genieten en hoop ik een stukje fokkerij op te kunnen zetten.
Volgende week gaan we haar halen.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 21:09

Zal Dennis wel erg gezellie vinden! We zullen hem staks weer van de dames af moeten slaan Haha! . Wat zal hij het druk krijgen(denk hij dan)met 2 sexie zwarte dames.