deze week kan niet vreemder worden! (vervolg)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

deze week kan niet vreemder worden! (vervolg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 20:17

voor als je nog iets wilt lezen:
Ks: een bevalling uit je nachtmerries....==>http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=237569 (met fotos van het veulen)
Ks:nachtmerrie duurt voort==> [KS] nachtmerrie duurt voort...
vvdD: van droom naar nachtmerrie==>http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=239255



Gisteren zijn we naar de verkoper van marit geweest! pff wat had ik hier tegenop gezien. We hadden een goede handelaar meegenomen en ernaar toe.
De handelaar deed of zijn neus bloedde. Hij wilde me een oude stoffige lelijke haf verkopen tegen een leuk prijsje Boos! ja daaag!!

Hij ontkende alles, dus zijn woord tegen het onze.
Toen we wat langer aanhielden begon hij zichzelf klem te kletsen. Het kwam er op neer dat als ik marit bij hem had gebracht om te bevallen. Hij wel even de bevalling zou doen want daar heb je geen dierenarts voor nodig, en dierenartsen weten het toch allemaal niet Verward
En omdat hij alles dan met eigen ogen had gezien kon hij nog wel wat regelen. Maar nu natuurlijk niet.

We zijn boos weggegaan, en hij zag dat het helemaal mis was. Dus riep hij mijn 'schoonvader' terug om toch nog even te praten. Want hij had wel in de gaten dat hij geen ruzie met hem moest krijgen.

Na een half uur kwam hij terug. 200 euro had hij los gekregen!! Nou meer als we dachten van hem.
Maar met heeel veel overredings kracht en de belofte dat chris niet meer terug zou komen Haha! zijn we vertrokken!

Ben blij dat we iets hebben gekregen. Het gaat niet zozeer over het geld maar over wat hij heeft gedaan en hoe!!

En hij ziet nu alles duidelijk hoor, hier zal ie nog heeel wat nachtjes buikpijn van hebben. Maar goed dan moet je maar niet zo stom zijn om dit te flikken, want niet iedereen pikt dat.


Daarna gingen we naar huis (dacht ik).... nee niet dus. We gingen naar een haflinger fokker.
Daar stond een heel leuk merrietje van bijna 1 jaar. Als ik haar wilde mocht ik haar hebben.

Ik was totaal verbaasd... alles ging in een roes!! nog geen week geleden ben ik mn beste vriendje kwijt geraakt en nu krijg ik al een nieuwe aangeboden.
Ik heb besloten dat ik haar wel wilde. Niet als vervanging van marit want dat kan niemand. Maar wel voor opvulling van deze leegte, en met de hoop dat ik met haar ook ooit zon goede band zal krijgen.

Vandaag hebben ze haar al gebracht, het is een leuk haflingertje. Totaal anders maar dat is maar goed! Nu wordt het hooi weer opgegeten wat nog klaar lag voor mn meisje.

Haar naam is Noor.

Pff deze week was zo onwerkelijk.. er komt zoveel op je af.
Ik wil iedereen bedanken die me zo steunt!! daar heb ik heel veel aan!


Lieve marit ik zal je nooit vergeten! Vriendjes zijn?

gieltjee
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:32

hee loes!!!
gefeliciteerd met je noortje het is een leuk beestje!! een beetje druk is ze wel Nagelbijten / Gniffelen . nou maar hopen dat je er straks een goede band mee krijgt!!

marits plekje zal ze niet innemen, maar er zijn nog vele plekjes over die ze kan pakken Lachen wie weet krijgt ze straks ook een hoop fans en maar hopen dat ze ouder wordt als 3. het is haar geraden

nou ik zie je morgen wel. hopen dat ze het hek niet weer gemolt heeft Haha! of er weer overheen gejumpt is haha

doegxx gieltje

Marit RIP Schijnheilig

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:51

Gefeliciteerd!!!
ik hoop dat ze een hele goede vriend van je mag worden, en dat ze je juist nu veel kan steunen.
en ik vind het knap van je dat je niet het zelfde verwacht van haar dan van je vorige vriend, ze verdient namelijk gewoon een hele nieuwe kans om zich zelf aan jouw voor te stellen.

ik wil nog wel heel graag foto's zien!?

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:02

Fijn zeg dat je weer een paardje hebt! Ik wens je heel veel succes toe met haar! Hopelijk gaat alles vanaf nu weer beter. Lachen

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:42

WAUW, wat fijn voor je, ik snap best dat het gemixedte emoties geeft! Ik ben erg blij voor je dat je weer iets hebt om voor te zorgen, je heb zo'n pech gehad. Heel veel plezier en geluk met Noor en we willen snel foto's zien hoor!!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:48

Super dat je weer een nieuw paardje hebt!! Ik heb afgelopen week je verhaal gelezen en ik kreeg echt rillingen over me rug. Je maatje verliezen is het ergste wat je mee kan maken.
Heel veel plezier met je nieuwe paardje!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 00:36

fantastisch, ik ben zo blij voor je veel plezier met Noor.Leuke naam trouwens.

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:04

Blijft natuurlijk zeer pijnlijk zon verlies.. maar ik ben zo blij voor je dat er weer een dier is die al jouw liefde en aandacht nodig heeft.
Geniet ervan en veel plezier.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 12:48

foto in in the picturen.