shetlandfokker in dorp verderop stop,jeugdsentimen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

shetlandfokker in dorp verderop stop,jeugdsentimen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 23:41

in het dorp naast mijn dorp zit al zolang ik me kan herinneren een shetlanderfokkerij( de heuvelkamp)
vroeger toen ik nog een lief klein meisje was Schijnheilig heb ik daar ook heel wat gezeten met ongeveer alle andere paardegekke meisjes uit de omringende dorpen
maar ja die man is inmiddels ook wel achter in de tachtig en die stopt er nu mee dus de hele kudde word verkocht (merries , dekhengsten (goedgekeurde)en al het jong spul)
denk dat als ie alles verkocht heeft de gemeente wel huizen zal gaan planten daar (zoals ze hier de andere mooie plekjes ook volproppen met lelijke huizen)
ben er al heel lang niet meer geweest , misschien ga ik nog 1 keer kijken(wel jeugdsentiment hoor)
jammer dat het weggaat , daar hebben heel wat kids door de jaren heen al hun vrije tijd doorgebracht
(maar als je dus nog een shetjee zoekt er zijn er genoeg)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:03

aaaah, daar stond honey's vader!
Maar er zit toch ook pensionstalling bij de heuvelkamp? Waar moeten die paarden dan heen?

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 21:01

ik heb geen idee waar die naar toe gaan, achter de heuvelkamp zit nog een pensionstal dus wie weet en zoveel paarden staan er tegenwoordig niet op de heuvelkamp in pension

EaglesFrance

Berichten: 74
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:41

draumpje schreef:
in het dorp naast mijn dorp zit al zolang ik me kan herinneren een shetlanderfokkerij( de heuvelkamp)
vroeger toen ik nog een lief klein meisje was Schijnheilig heb ik daar ook heel wat gezeten met ongeveer alle andere paardegekke meisjes uit de omringende dorpen
maar ja die man is inmiddels ook wel achter in de tachtig en die stopt er nu mee dus de hele kudde word verkocht (merries , dekhengsten (goedgekeurde)en al het jong spul)
denk dat als ie alles verkocht heeft de gemeente wel huizen zal gaan planten daar (zoals ze hier de andere mooie plekjes ook volproppen met lelijke huizen)
ben er al heel lang niet meer geweest , misschien ga ik nog 1 keer kijken(wel jeugdsentiment hoor)
jammer dat het weggaat , daar hebben heel wat kids door de jaren heen al hun vrije tijd doorgebracht
(maar als je dus nog een shetjee zoekt er zijn er genoeg)


Even een vraagje, wie weet weet je het antwoord.
Wij hebben hier in Frankrijk een shetlander gekocht, genaamd Nelis v.d. Heuvelkamp. Die is waarschijnlijk dus afkomstig van die fokker?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:09

@ EaglesFrance: Je kan er haast wel van uit gaan dat hij daar vandaan komt, dat kan niet missen.

Leuk he, dat jeugdseniment. Ik ben gister bij de fokker van Dennis geweest. Voordat ik Dennis kende heb ik daar bijna 3 jaar pony's verzorgt. Toen verhuist, en werd het een beetje ver. Wat nieuws gezocht om te verzorgen, werd dat Dennis, de zoon van de pony waar ik helemaal gek op was Lachen. Dat is toch wel heel erg leuk.
Ik heb net ook met de fokker gebeld. Dat doet wel veel oude dingen opborrelen hoor Lachen. Ik ga volgende week weer eventjes heen, met de fokker bij praten.

EaglesFrance

Berichten: 74
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:16

Sorry hoor, maar Dennis komt ook bij die fokker vandaan?

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:21

Nee, Dennis komt niet bij deze fokker vandaan. Dennis is 'van stal Pronkhof' uit Medemblik.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 20:31

hihi, nu het topic toch weer omhoog is komen vliegen

de heuvelkamp is nog steeds in bedrijf
eigenaar kan het eingelijk helemaal niet meer aan , maar door hup van dame die in de buurt woont gaat het toch weer zijn gangetje
dus jaap blijft fokker

EaglesFrance

Berichten: 74
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:15

draumpje schreef:
hihi, nu het topic toch weer omhoog is komen vliegen

de heuvelkamp is nog steeds in bedrijf
eigenaar kan het eingelijk helemaal niet meer aan , maar door hup van dame die in de buurt woont gaat het toch weer zijn gangetje
dus jaap blijft fokker

Mocht jij vernemen dat er pony's te koop zijn horen wij dat graag. Het is vanuit hier een beetje moeilijk te volgen.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 16:29

is goed,
maar ik geloof dat er altijd wel pony's te koop zijn bij jaap hoor
hij fokt shetlanders maar in principe is ook alles wle te koop....

zal ik je een pb sturen met zijn telefoonnummer?

Dobby91
Berichten: 1919
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:38

Ik ben daar ook redelijk vaak geweest, mag er als ik wil ook met Micky komen rijden.
Een verzorgpaard van me staat er 's winters in pension, de eigenaresse is er zeer tevreden over.