tali-ho (carnavalswedstrijd ofzo)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:59

Toen de manege waar ik reed nog niet was gestopt met manegelessen (is nu verder gegaan als stoeterij), deden we met carnaval ook altijd tali-ho! Ik vond het altijd leuk! (Alleen als ik op Skippy mocht Haha! ) Anke (mijn vriendin) en ik maakte van Harry (de pony waar Anke altijd op reed) en van Skippy altijd iets moois/leuks/grappigs en het was ook altijd op ons afgestemd! Maar goed je vroeg wat je moest doen:
eerst een rondje stap, dan een rondje draf, en dan een rondje galop (das t leukste want dan gaan ze echt keihard...Skippy en Harry in ieder geval wel!) Je moet er alleen wel op letten dat je binnen de pionnen blijft (als buiten de pionnen gaat, dan moet je een rondje draaien om die pion en dat kost weer tijd...) want....degene die het eerste binnen is, heeft GEWONNEN! Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb!

xxxSanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:39

Hmmm...nu vraag je me wat... een zwarte pony steekt mooi af tegen je bruidsjurk (=apart) maar als je op die witte pony gaat, ben je een mooi wit geheel (=leuk). Dan zou ik maar de pony uitkiezen die het snelst is...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, DDDara, Lanoca, Maanon_, Mizora, MyChoice, Niwla, onpaard, PipMarly, Vagabondo en 126 bezoekers