Ik denk dat ze weg gaat...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:20

naar welke mensen is zu nu gegaan???? Dacht dat ze hara eerst nog klinisch en rontgelogisch wilde laten keuren . . . . Fijn voor je dat ze goed komt en hopelijk vind je nu een geschikt (ervarender en ouder!) paard . . .

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:23

ja dacht dat ook Verward
of gebeurd dat ook morgen?

succes met het afscheid, hebben deze mensen ook een proeftijd ?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 20:23

Ja, ze laten haar nog wel rontgeologisch keuren maandag, maar hun en wij gaan er niet vanuit dat er wat mis is. Dus inprincipe is ze verkocht.
Als ze maandag afgekeurd word komt ze terug, maar daar gaan we niet van uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:31

daar moet je natuurlijk nooit vanuit gaan. maar je weet natuurlijk nooit.

maar ik zal voor je duimen maandag!!!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:33

Ik hoop voor je dat Camillia het een beetje naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe eigenaar. Ik vindt dat je een juiste keus hebt gemaakt. Hoe je ons een beetje op de hoogte naar je zoektocht naar een nieuwe pony?

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:38

Zo dat is snel gegaan, mooi dat ze goed terecht komt!
Succes met het zoeken naar een nieuwe pony Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:08

Oei, dat is wel heel erg snel gegaan Nathalie
Geniet nog even van dr! Lachen
Veel sterkte...

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:24

Nathalie schreef:
Ja, ze laten haar nog wel rontgeologisch keuren maandag, maar hun en wij gaan er niet vanuit dat er wat mis is. Dus inprincipe is ze verkocht.
Als ze maandag afgekeurd word komt ze terug, maar daar gaan we niet van uit..



He nath ik hoop ook voor je dat ze goedgekeurd wordt, maar je moet er zoals al door meerdere gezegd niet van uitgaan dat ze goedgekeurd wordt . . . . . . Heb nu al bij meerdere paarden gezien waarvan iedereen dacht dat deze in orde waren die dus ook afgekeurd zijn . . . . . hopelijk is dat nu niet het geval . . . . . . . succes!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:47

Bloos! Dat is supersnel gegaan! Hopen dat ze goed gekeurd word. Gelukkig heb je nog een laatste ritje gemaakt. Lachen Camilla gaat daar vast een leuke tijd tegemoet.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:58

Beetje met verbazing zitten lezen hoe mensen zo stug kunnen vol houden dat er wat aan te doen is. Helaas zeiden mensen dat ook in het topic toen ik melden dat Toscar verkocht was. Weet je hoe k*t zo'n opmerking op dat moment is Scheve mond
Je wilt helemaal niet alleen maar horen ow, wat jammer, maar zo'n k*topmerking terwijl je helemaal niet weet wat er allemaal gebeurt is, en wat er allemaal geprobeert is... Jullie doen hier net of Nathalie zomaar even ineens besluit dat Camilla weg moet. Ik weet toen van me zelf ook dat in de tijd dat ik al twijfelde ik voor veel mensen de schijn hoog deed houden. Want ach, iedereen heeft toch wel eens een dip?! Maar als het alleen nog maar dips zijn, en je geen plezier meer hebt in je hobby, waarom dan stug door gaan? Waarom je zelf kwellen? Nu gaat Camilla naar een meisje waar het super mee klikt, samen gaan die lekker springen en doen, beide plezier. En Nathalie kan op zoek naar een pony waar het goed mee klikt en weer met veel plezier aan het werk.

Nath, sterkte morgen, en je weet zelf het beste dat dit gewoon een goede keuze is

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 18:09

Ze is weg... Verdrietig
Verslagje komt nog.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:15

Heel veel sterkte Ach gut

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:29

Ach gut


Je weet zelf dat dit het beste is...maar toch is het best moeilijk.
Je komt dr vast wel overheen als blijkt dat cammilla het goed heeft!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:20

heel veel sterkte...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:06

Nou, zo te zien is de nieuwe keuze snel gemaakt! Zag vandaag Nathalie met een leuk, fris jong ding lopen, nog erg magertjes en onbespierd inclusief hertenhals. Goede keuze Nath! OK dan!

Hij stond tenminste wel in Camilla dr stal, en Nathalie liep ermee. Kan me natuurlijk ook vergissen he. >;)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:50

Misschien kan je je kritiek een keertje voor je houden of het anders brengen. Komt niet leuk over dit Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 17:50

Koortje schreef:
Nou, zo te zien is de nieuwe keuze snel gemaakt! Zag vandaag Nathalie met een leuk, fris jong ding lopen, nog erg magertjes en onbespierd inclusief hertenhals. Goede keuze Nath! OK dan!

Hij stond tenminste wel in Camilla dr stal, en Nathalie liep ermee. Kan me natuurlijk ook vergissen he. >;)


Jezus zeg! Boos!

Kan je ook nog normaal doen ofzo?!?!
Waar slaat dit nou weer op... Verward
Niet te snel conclusies trekken!! Vraag het dan tenminste aan me ofzo? Nee hoor, dat doen we niet! We zetten open en bloot op bokt neer dat ik al een nieuwe heb?! Volgens jou dan..
Want nee, dat is niet zo!
Deze pony is helemaal niet van mij en zal dat ook niet worden!
Tenslotte is deze pony 12 jaar oud, 1,5 jaar niet meer bereden en een hertenhals? Een hoge schoft zul je bedoelen. Lips are sealed

Volgende keer misschien eerst even vragen hoe het precies zit voordat je zelf je conslusies trekt?! Misselijk

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:01

Vind niet dat koortje iets banketstaaf zegt Verward Ze zegt alleen dat ze dacht dat nathalie al weer een andere pony had!!!!! Ze zegt er ook nog eens bij goede keus nathalie!!! En tja hij stal in camille d`r stal en ze zag jou ermee lopen, wat denk je dan dat mensen gaan denken, jij bent tenslotte degene geweest die d`r pony verkocht heeft en die graag een ander wilde . . . . . Dan gaan mensen toch zulke conclusies trekken . . . . .

En even over wat je zei nath . . . . . Vraag het eerst aan mij voordat je het op bokt neerzet . . . . . Het is niet zo rampzalig wat ze zegt en moet zeggen dat jij ook een aantal dingen op het i-net geplaats hebt waarvan ik dacht

Je moet je niet zo druk maken en lekker op je gemakje rondkijken en tja als mensen zulke dingen willen zeggen of doen laat ze lekker, jij weet toch wel beter!!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 18:06

T gaat ook niet alleen over dat berichtje...
Wat trouwens natuurlijk weer sarcastisch bedoelt was (goede keuze enz enz.. )

Maarja laten we erover ophouden ik wil alleen nog 1 ding kwijt:
Het is mijn keuze geweest om Camilla te verkopen, en een goede keuze! Dus als je nu eens ophoud met mij een soort van schuldgevoel aan te praten omdat ik haar verkocht heb?! (aan koortje..)
Zulke dingen kun je ook gewoon tegen me zeggen ipv tegen andere, op bokt of op MSN.. Scheve mond

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:16

Altijd weer van die mensen die het beter weten, die via internet kunnen bekijken hoe de situatie is, en daar ook nog zo over kunnen oordelen...
Naja, daar heb ik hier boven al een heel stuk over gezet, ik vind het gewoon laf om zulke sarcastische opmerkingen te maken.

En laat je geen schuldgevoel aanpraten he, ze staat daar super!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:26

Ethelate schreef:
Altijd weer van die mensen die het beter weten, die via internet kunnen bekijken hoe de situatie is, en daar ook nog zo over kunnen oordelen...
Naja, daar heb ik hier boven al een heel stuk over gezet, ik vind het gewoon laf om zulke sarcastische opmerkingen te maken.

En laat je geen schuldgevoel aanpraten he, ze staat daar super!


Alleen via Internet?? Ik ben/was wel Nathalie dr buurvrouw op stal, en heb haar hele "story" zelf gezien hoor Ethelate... Daar is niks lafs aan om mijn eigen standpunt neer te zetten over iets, dat doet tenslotte iedereen, inclusief Nathalie zelf. Dat zij daar niet tegen kan is niet mijn probleem. Ik ga hier geen hypocriet uithangen en zeggen dat ze gelijk heeft, terwijl ik het tegenovergestelde vind! Met die pony was in mijn ogen niets aan de hand! Met Nathalie daarintegen wel iets meer. Pony staat vaak stil, dan kruipt mevrouw er een keertje op en moet er meteen gepresteerd worden. Bevalt dat niet, hop dan kopen we toch gewoon een nieuwe?! Wispelturig heet zoiets. Want als je haar MSN namen ziet, is dat behoorlijk tegenstrijdig met wat ze het volgende moment hier neerzet.
Met een kleeeeein beetje meer moeite en vooral eens een flinke schup onder haar kont had Nathalie het beste uit die pony kunnen halen! Tig mensen zijn bereid te helpen, les te geven, meer voer, minder voer noem maar op! En nee, het vertrouwen win je niet door haar van stal te plukken, in 5 minuten op te zadelen en te poetsen, eenmaal erop meteen haar hoofd in de krul trekken en de sporen erin zetten en na een uurtje bezweet en al op stal gooien. Verzorging heet zoiets. Net als knotjes van de wedstrijd die gerust tot woensdag blijven zitten.... en nog veeeeeel meer!
Sorry als IK daar, als paardenliefhebster, niet mee in zee ga, sorry daarvoor!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:28

Wat een lawaai hier... Scheve mond
Er zijn vele redenen om een paard te verkopen. En niet iedereen heeft het geld om een paard waar het niet mee wil lukken aan te houden en een tweede erbij te kopen. Je koopt toch (neem ik aan) een paard, omdat je erop wilt rijden. Als je alleen maar wilt aaien en wandelen, had je ook een hond kunnen nemen. En als een paard bij iemand anders prima tot z'n recht komt, terwijl je zelf al meer dan een jaar met angst en beven op hem rijdt, lijkt het mij niks mis mee om hem te verkopen. Paarden zat waar het wél mee klikt.
En dat een 11-jarig meisje zo met hem wegrijdt, heeft IMO niets met leeftijd te maken.... maar met van nature "aanvoelen".

Maar goed, inmiddels is in dit topic alles al gezegd en het begint aardig op ruzie uit te draaien, dus een slotje lijkt me op z'n plaats.