wie is er trots op me?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

wie is er trots op me?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 20:44

Had vandaag helemaal genoeg van dat eeuwige gezeik van Spot en dus heb ik haar eens lekker afgebeuld!! Nee hoor, maar voelde me wel heel even gemeen.Ik kon vandaag niet rijden omdat ik alleen thuis en dat is het op dit moment niet echt verantwoord, dus ging ik even longeren zonder longe Haha! Oftewel, gericht losgooien. Doe ik wel vaker, ze luistert altijd perfect, dus waarom nu niet. Had het halster net af en stuurde haar bij me vandaan met de zweep en ze gallopeert opeens aan, normaal is ze nooit zo happig op wat zij als werken ziet, vond het wel grappig. Ze ging echt heel hard, plat door de bochten en ze ging maar door en door. Na 10 minuten begon ik me toch af te vragen of ze ooit nog zou stoppen, het leek er nog niet op en ik kreeg het toch wel een beetje benauwd, was alleen thuis, ze reageerde nergens op en kan er moeilijk voorspringen, dan zou mevrouw namelijk rustig doorlopen. Wist echt even nietw at ik moest doen, zat net te bedenken dat ik het met brokjes kon proberen toen ik besloot dat dat helemaal gestoord was, als zij zo gek doet moet ze niet beloond worden en als ze hard wil zal ze hard gaan ook! heb haar nog een minuut of 5, iets meer, flink door laten lopen, in totaal heeft ze dus 20 minuten gerend. Ze begon al heel snel steeds terug te vallen, zat ze me zo zielig aan te kijken, maar ze moest doorgaan. Toen ik EINDELIJK de zweep neerlegde en ho zei stodn ze echt onmiddelijk stil en kwam toen zo blij naar me toe lopen. Heb daarna nog even gestapt met deken op, ze was behoorlijk nat wat anders nooit voorkomt en toen heeft ze haar eten gekregen. Dat is bij Spot toch zo mooi altijd, als ze opeens inziet dat ze wat meer respect moet hebben is ze opeens veel kleffer, ze hield zelfs op met eten om even te knuffelen, en dat wil wat zeggen!
Was toch wel trots, ten eerste omdat ik helemaal zelf de oplossing heb bedacht en het nog heb doorgezet ook, hoe zielig ze ook keek, 20 minuten is toch best lang voor een paard dat een tijd niks heeft gedaan(niet te lang hoor..). Is voor mij toch wel bijzonder, moet er nog best aan wennen dat ik nu echt zelf beslissingen moet maken over m'n paard. Helaas ben ik nog steeds alleen, dus niemand om trots te zijn op mij en m'n meiske Verdrietig Knipoog

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:54

Jaa ik ben trots op je Tong uitsteken
Goed dat je het gedaan had!
Ik zou dat nooit durven Lachen

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:58

heej meisje
Ja tuurlijk ben ik trots op jou!
Knap hoor
kusjes van tamara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:50

goed zo! goed opgelost hoor...
denk dat dat debeste oplossing was

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:21

Goed joh Knipoog
xxxxx

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:40

Haha, wat komt dat me bekend voor zeg! Bolivia is met longeren ook echt een kreng. Rennuuuuuh!!! }>
Dan komt ze ook niet terug als ik dat van haar vraag. Dus idd, wil je rennen? OK! Is goed! Maar dan wel op MIJN tempo. Dan komt ze uiteindelijk wel braaf terug als ik het vraag! Zo doe ik het dus ook altijd!

Ben trots op je hoor Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:47

Gaaf wat leuk! Ik heb laatst precies hetzelfde met Cerise gedaan!
"Wil jij rennen? Dan zal jij RENNEN!"
En inderdaad, ze kunnen het lang volhouden.
Maar uiteindelijk vallen ze terug, moeten dan net nog even doorgaan en merken juist dan dat jij de baas bent hihi.
Leuk is dat om te zien he, als ze naderhand alles van je accepteren, zo gehoorzaam en lief zijn... Heb ik altijd zoiets van "Hehe, snap je het nu eindelijk? Ben je morgen nog steeds zo?" Knipoog

Hardstikke goed gedaan en ik ben ook supertrots op je! Party!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:14

aa zullen we allemaal even trots zijn Haha!
Nee hoor, vind het heel slim Schijnheilig en spot staat nu toch lekker bij je thuis? hmm lijkt me echt zo relax Lovers

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:40

dat is wel een goede oplossing
ik doe het ook onder zadel als queen keihard weggaloppeerd zou ik hem krijgen ook en dan moet die ook doorgalopperen en dan is die daarna heel braaf Schijnheilig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 15:13

Haha, dat is precies wat bedoel Dorine. En Spirit, als ik een longe eraan heb lukt het emestal wel, maar ze liep dus los Scheve mond\ . Spot staat idd bij em thuis, is op zich heel leuk alleen moet ze nog erg wennen. Verder is het heel fijn Haha! Bedankt dat jullie trots wilden zijn, als ik bokt toch niet had!