Jack- Russell dag in Eindhoven...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Jack- Russell dag in Eindhoven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 17:14

Hoi,

Zijn er nog mensen op Bokt die op Hemelvaartdag hebben mee gedaan aan de Jack Russell keuring op het Concour Hippique in Eindhoven?
Ik en mijn hondje wel!
Helaas geen prijs, en mijn zusje ging achteraf nog vragen wat er mis is met onze hond hahaha en hij was te DIK *LOL*
Hij vond het een mooie, nette hond, alleen worden ze gefokt voor de vossejacht, en op keuringen wordt daar nog steeds rekening mee gehouden natuurlijk, en hij weegt 8,08 kg bij een stokmaat van 30 cm...
Ach, volgend jaar beter, een kwartier later was mijn ventje er alweer overheen en zat hij lekker aan de patat met mayo Scheve mond
Maarrre, komt goed met zijn gewicht hoor OK dan!


Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 17:44

tamaraatjuh schreef:
klinkt leuk! vond je hondje het leuk om soortgenoten te zien? lijkt mij erg gaaf! *LOL* en nee, je hond klinkt niet te dik hoor


Nou, hij deedt voor de tweede keer mee, en de eerste keer wou hij er niks van weten, hij ging in de ring stug op z'n gat zitten met zijn oren plat, hij vond het helemaal niks, zijn soortgenoten
Dit jaar heeft hij wel leuk gelopen en leek hij het toch wel interresant te vinden, maar hij lag wel al gauw overal te slapen waar we even gingen zitten, op de tafel, er onder, het maakte niet uit, hij was begin van de middag al uitgeteld van alle indrukken.
Het leukste vind hij toch de paarden (de paads), daar is hij gek op!
En hij heeft Eric goed aangemoedigd hahaha (van der Vleuten).
Die man vinden wij echt super OK dan!
Ik was altijd al soort "fan" van hem, en na mijn stage die ik bij hem op stal gelopen heb, helemaal OK dan!
Hij rijdt gewoon zo netjes, zo ontspannen, heerlijk om naar te kijken, een ruiter met stijl

En wat mijn hond betreft, hij heeft een voorkeur voor blonde Labradors Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Maanon_, Sanet, VogeltjeM en 32 bezoekers