vlieg les van een shet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:50

Nee, een martingaal zorgt voor neerwaartse druk als ze haar hoofd hoger doet dan normaal gewenst is.
Is een martingaal te kort dan trek je dus inderdaad je pony naar beneden maar dat iz zeker NIET aan de teugel lopen.

Ik gebruik zelf een martingaal omdat ik nogal snel de neiging heb om mijn handen omhoog te gooien als mijn pony rare dingen gaat doen en dat is niet bevordelijk voor de mond van mijn pony, daarom een martingaal voor mij (ook omdat mijn welsh-k der hoofd omhoog doet als ze heet wordt en dan heb je geen inbreng meer zonder martingaal)

(schaam na 17 jaar rijden nogsteeds dat foutje die ik op de manege heb geleerd)


Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:41

Naar de ontspanning rijden en dan hopen dat je aanleuning krijgt en anders een lesgeefmens inhuren

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:50

Ja maar misschien weet ze als wel hoe je het moet doen dat rijden naar ontspanning maar heeft ze het nog niet gedaan

verder helemaal mee eens (stom stom stom van me dat ik het heb omgedraaid Bloos )

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:02

zoals al eerder gezegt: moeilijk over internet uit te leggen neem een lesgeefmens

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:14

OK dan! Doei, doei succes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Ann, dierenfan, Iris_Casper, Marcato, maresie, marjor, nick_en_ik, Salinah, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy, xChoco en 124 bezoekers