Sharif uit de trailer gedonderd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Sharif uit de trailer gedonderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 20:25

Vandaag ging ik samen met Vanes kijken of Nancy alweer hengstig was.
Dat was ze, dus gedekt en Sharif weer op de trailer gezet en Nancy terug het land in.
Toen we terugkwamen wisten we niet wat we zagen, meneer (die best kort stond vastgebonden) had zijn voorbenen over de voorstang gekregen en hing daar heel zielig te zijn. Wij moesten eigenlijk wel heel hard lachen om zijn hoofd en als protest begon hij heel hard te hinniken (en wij maar lachen, arm paard).
We hadden besloten dat ons dit vast niet ging lukken samen, dus ik mijn vriend bellen dat ie maar even moest komen halen. Net op dat moment zette Sharif af met zijn voorbenen (goddank was het touw al los) en hij dook zo door het zijdeurtje naar buiten. Een achterbeenn bleef even hangen maar ook die gaf al snel mee (wij hoefden intussen niet meer zo te lachen) maar ja toen lag hij met zijn benen naar de trailer toe en zijn hoofd eronder.
Al snel was ook dat verholpen en nadat we gechecked hadden of ie in orde was hebben we hem maar weer op de trailer gezet en naar huis gereden.
Ik zal dat hoofd van hem nooit meer vergeten, die oren staan volgens mij naar voren toe gelijmt, want zelfs toen ie zo hing stonden ze naar voren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:31

wow klinkt best wel zielig ja!! en dat die nix heeft is ook geluk hebbe toch?
hopelijk krijg je hem de trailer nog in hierna!

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:34

door het zijdeurtje??? hoe groot is dat paard...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:03

Oh wat erg was dat zeg, ik moest zo ontzettend lachten terwijl ik het eigenlijk ook erg vondt dat ie daar zo hing, hij zat ons echt zo aan te kijken van ja help me nu even ipv dat jullie zo aan het lachen zijn.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:25

ahh arme sharif!
knuffeltje voor hem! Lachen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:27

Pablolover schreef:
door het zijdeurtje??? hoe groot is dat paard...


Een shetje dus niet zo groot Knipoog
Aaach klinkt wel een beetje banketstaaf hihi...maar zo te horen heeft hij er niks aan overgehouden.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:32

aaaah arm beest. nu kun je er om lachen maar jeetje het had heel anders kunnen aflopen wat heb je een geluk gehad

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:53

Tong uitsteken. Wat een banketstaaf is het ook Tong uitsteken. Ik kan me wel voorstellen dat je er erg om moest lachen. Dennis stond een keer z'n kont te schuren aan het deurtje toen die open getrokken werd. Toen donderde hij d'r ook uit. Stond heel knullig, maar dat liep ook goed af.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:02

Aaah echt zielig.Je hebt wel geluk gehad zeg.
Hopenlijk wil hij er nou nog wel in!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:22

De hengst Ixxion heeft hetzelfde geintje eens uitgehaald.... Met 2 verschillen: het is een angelo arabier (een keer zo groot schat ik) en hij deed het in een rijdende trailer. Ze zagen ineens benen uitsteken in de spiegels en konden net op tijd stoppen voordat meneer de benen aan de grond had. Mafkees

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 23:15

het had inderdaad heel erg anders af kunnen lopen, toen dat been vastzat kneep ik hem ook wel even. Maar hij stond, correctie: hing ons zo dom aan te kijken. Er moet ook even bij vermeld worden dat de pony in kwestie niet mega slim is Haha!
Zodra hij was opgestaan wandelde hij rustig een rondje zodat we konden kijken of ie niet kreupel was en hij sjokte zo de trailer weer op.
Maar die oren..stug naar voren blijven staan he...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:22

Ik ben ook blij dat het zo goed is afgelopen, het had idd anders kunnen zijn.
Maar dat hoofd van hem dat zal ik niet snel vergeten Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:37

daarom zet ik vaak een pallet voor met het vervoeren van een kleiner paard/ponny (kunnen ze ook niet onder de stang door duiken (doen ze ook nog wel eens )

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:43

Renee heeft ook een 2 shets trailer. Dus echt een verkleinde versie van een 2 paards trailer voor de shetlanders. Dus de boel hoeft niet speciaal aan gepast te worden. Sharif is af en toe gewoon niet zo slim Tong uitsteken.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:21

Ik stond er ook van te kijken hij zicht door dat deurtje naar buiten wist te werken.

Ik hoop dat deze dekking is gelukt, ben erg benieuwd.
En Nancy is echt een leuke pony.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 09:56

Het is inderdaad geen "normale" trailer maar aangepast op shetten, dus al klein, zelfs mijn iniminiejaarling kan niet onder de stang door (zeg nooit dat ze het niet kunnen want dan doen ze het juist Schijnheilig )
Ik had hem expres kort vastgezet omdat we die merrie naar het land gingen brengen en dat is ook al meerdere keren goedgegaan.
Denk dat we maar eens een verkiezing moeten houden; Onhandigste Boktpaard. Ik Nomineer Sharif Lachen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:59

Ik stem op Sharif Tong uitsteken.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:02

Daar hoeven we niet eens een verkiezing voor te houden Haha! Dat wint Sharif op zijn sloffen.
Gelukkig dat het goed afgelopen is, maar op de een of andere manier loopt het bij die onhandige paarden vrijwel altijd goed af Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:34

Heb ik ook gehad met Hessel...liet hem even op de trailer staan...de merries waren al flink aan het hinniken....wat is ie toch ineens stil...klep omlaag.....hing met 2 voorbenen over de stang Bloos! (shettrailer)....haha...schrok eerst, maar moest toen lachen...hij keek me ook zo aan van je wat sta je daar nou te lachen...help me! Haha! Schijnheilig
Toen heb ik z'n voorbeen gepakt.steun gegeven en zo kon hij beide benen weer terug zetten....daarna was ie wel poeslief...als je een pon'/paard uit zo'n situatie helpt, wordt je band vaak wel sterker...ze waarderen en respecteren je enorm omdat jij hem "bevrijd" hebt!

maar ja, bij jou is ie eruit gekukeld...of dat nou zo optimaal is..... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:50

gelukkig dat alles "goed" is gegaan, maar ach zelfs rydar is een keer door t zijdeurtje naar buitengekomen (ook nadat hij over de stang hing) en die heeft t ook overleefd ..

wel even schrikken maar gelukkig heeft ie er niets aan over gehouden...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:56

Gelukkig is alles goed gegaan... Wie is nancy eigenlijk? Verward Hoe gaat het met je nwe pony??

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:05

Het eerste wat door me hoofd schoot toen ik dit las was net als Pablolover: :hoe groot is dat paard?.....

Het blijkt dus idd om een Shetje te gaan... dan kan ik nog wel begrijpen dat hij door de zijdeur is gekomen... zag mijn paard dit al doen... dat gaat nooit passen dooe de zijdeur Haha!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:09

Dat ie zo weer de trailer op liep zeg.. zou mijn paard echt niet meer doen daarna!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:00

ik zie het al helemaal voor me Haha! Haha!
gelukkig is het goed afgelopen!!!

LorMir

Berichten: 350
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Noord-Holland-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:43

Jeetje, dat is behoorlijk schrikken Scheve mond

Mazzel dat het nog zo is afgelopen..