Barley en onweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Barley en onweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 21:03

net (uurtje geleden) belde mijn scoonzusje op. Ze was op de manege en het onweerde heel erg.(echt harde knallen) Barley flipte helemaal. In haar stal trepelen en rondjes draaien.

nou ja zeg. Als er een paard tegen moet kunnen dan is zij het wel. Ze komt notabene uit het wild. Misschien dat ze zich iets beknot voelde in haar vrijheid. Saskia is er bijgebleven en heeft heel rustig tegen haar gepraat. Niet dat het iets uithaalde zei ze.

Toch lief van haar he?

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:22

hey, inderdaad lief van haar.

tja kan natuurlijk heel goed zijn dat dat het is van haar vrijheid. in het wild kon ze rennen en hier niet.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:25

Hee, dit bericht ken ik *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* flauw hé
Maar het was inderdaad heftig, die onweersbui heb ik namelijk ook op mijn dak gehad. Was een stukje buiten stappen met Patricia, begint het te druppelen. Leek niet zo erg allemaal, totdat ik de lichtflitsen zag. Dat was behoorlijk spectaculair, en inderdaad richting Mierlo.
Ben maar snel naar huis gereden, maar het laatste stukje nog net drijfnat geworden.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:37

Ja klopt in het wild kunnen ze alle kanten op en in de box dus niet. Eigenlijk moet ik nog wat bij vertellen. Dat is altijd heel mooi als merries een veulen krijgen, de eerste weken gaan ze dan met hun veulen rennen, langs de omheining en dwars door het land. Dit om hun te leren dat ze bij gevaar moeten vluchten. Let er maar eens op als iemand een veulen krijgt.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:59

Hee wat grappig Greetje. Ik heb een poster van een merrie met een veulen dat langs de omheining rent. Wist ik helemaal niet.
Gelukkig dat het goed is afgelopen. Hoewel ik niet zou weten hoe het slecht zou moeten aflopen