Ponykamp begeleiden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:58

Hoi MArianneR, ik heb ook hele goede ervaringen met De Boschhoeve!!!. Die eigenaar die spoort echt niet en dan overdrijf ik niet. Ik ben er na 3 weken weggestuurd, omdat ik me met de paarden bemoeide. Er liep een haflinger waarvan de mondhoek echt ruim 2 cm ingescheurd was (je reed op het gele vetweefsel), die wilde ik dus niet meer mee nemen en in de bak op de neusriem laten lopen en ik vroeg of sommige paarden svp bekapt konden worden. Dat werd dus niet gewaardeerd.
Een vriendin van mij is midden in de nacht met paard en al gevlucht vanwege ruzie en eng (handtastelijk ) gedrag van wederom de eigenaar. De paarden waren nou ook niet direct betrouwbaar. Zeker geen aanrader dus!!!!!
Ik ben een flink aantal jaren kampleiding geweest bij Manege LEs Chevaux in Buinen (Drenthe). Dat is wel een flink aantal jaar geleden en de manege heeft inmiddels een nieuwe eigenaar. Maar dat was altijd top! Leuke omgeving, leuke paarden, etc. OOk hier moet je echter een keuze maken tussen kampleiding (rijden, lesgeven, spelletjes etc) en stalhulp (rijden met gewone klanten en mesten en voeren).
Ik vrees alleen echter wel dat je te laat bent. Er komen veel vaste mensen. ANyway Suc6!


Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:12

Een vriendin van mij is trouwens 2 jaar terug nog geweest bij Les Chevaux en de nieuwe eigenaren. 'T was nog steeds erg leuk!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: monsera en 121 bezoekers