Blij:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Blij:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 19:23

Hooi iedereen!,

zoals sommigen van jullie misschien wel weten heb ik al ong 2 maanden last van rugproblemen naja mn paardje Jessie dan Tong uitsteken Toen heb ik er een fysio bijgehaald die haar eerst 1 keer in de week masseerde en nu 1 keer in de 2 weken. En dat ging eigenlijk vrijwel meteen heel goed! In het begin vond ze het masseren maar niks en vond ze het echt niet fijn (fysio beschreef haar als 1 grote knoop!) maar na 2 keer masseren had ze door dat deze mevrouw haar geen pijn deed en dat het toch eigenlijk wel fijn was Tong uitsteken Ik heb iets van 1.5 maand niet gereden, met elke dag masseren en 1 keer in de week door de fysio en heel veel longeren en freestylen, maar nu mag ik weer 2 keer in de week rijden Haha! Haha! Echt heerlijk!! Ik ben er zo blij om! Toen ik r voor het eerst weer opging voelde het echt niet meer als mn paardje heel gek haha Knipoog Maar wat ik wel helemaal geweldig vind is dat het zoveel beter gaat dan voordat ze geholpen werd. Ik heb best veel problemen gehad met het nageven ze heeft ook 2 maanden met een Thiedeman gelopen, maar de grootste oorzaak hiervan was dus dat ze pijn in haar rug had. Sjonge had ik dat nou maar eerder geweten!! dat had me een hoop ellende en verdriet bespaard haha, maar nu gaat het goed! Haha! En ik moest het gewoon even kwijt hoe blij ik wel niet ben haha Tong uitsteken
Groetjes van een blije trotse Jooske Lachen

Olavje
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:45

Hey geweldig joh!! Heel veel rijplezier de komende tijd! En bedenk je dit maar: Als je alles van te voren wist werd je of gek of rijk!! OK dan!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 20:01

haha ja idd dat klopt Tong uitsteken

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:03

leuk voor je dat je weer op haar kan rijden!!!