ooit gedacht dat een tinker kon strekken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

ooit gedacht dat een tinker kon strekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 19:15

nou Sya kan het en niet zo'n klein beetje ook echt super!
ik had dus gisteren les en die vrouw probeert Sya en mij altijd een beetje uit om te kijken wat we kunnen en ze zei zo van als ik van achteren zeg dan moet je rustig gedoseerd aandrijven om die kont eronder te krijgen en we proberen dan een rustig middendrafje.
ze riep dus van achteren vlak voor dat ik op de korte zijde kwam dus Sya moest al n beetje tempo maken op de korte zijde en toen we op de lange zijde kwamen nou toen ging ze echt super! al zat het voor geen meter maar ze gebruikte ook eindelijk d'r rug (wat ze best wel moeilijk vind) mijn vader echt super trots en had dit nooit verwacht vooral niet van een tinker en mijn instructrice vond het echt leuk zij is ook altijd zo positief.
eerst ook moest ik inde galop proberen Sya d'r hals te laten zakken nou ik deed mijn hand een stukje naar voren en daar ging ze hoor met haar hoofd helemaal nar beneden (dat is natuurlijk ook niet helmaal goed maar de meeste paarden gaan er dan vandoor als je de teugels langer maakt) ik viel bijna voorover eraf en ze lag echt bijna in een deuk en dat zorgt er bij mij weer voor dat ik meer mijn best ga doen.

ben echt trots op mij SuperSya!!!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:40

Maar Thirz jij hebt ook gewoon geen echte tinker!!!!! Haha! Schijnheilig

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:56

Leuk is dat hé als je instructrice zo positief is! Die van mij vindt het ook heel erg leuk om uit te vinden wat die Tinker zoal wel en niet kan. Tinka begint ook steeds meer een dressuurtinkertje te worden, alhoewel ze uitstrekken nog niet heeft gedaan, ze gaat alleen maar harder Haha! . Goed hoor halsstrekken in de galop, ik ben nu net aangeland bij het halsstrekken in draf, en ik ben zelf helemaal verbaasd dat dat nu zomaar gaat, paar maanden geleden was het alleen maar koppie omhoog en verder niets, nu komt zolangzamerhand het goed gebruiken van de rug en het halsstrekken erin!
Heel veel succes!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 14:14

Hee Thirza, vooral zo dooroefenen, dan komt het wel goed. Haha! Gaaf hoor! Wheeh, iedereen gaat mijn SuperJurga jatten.... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Knipoog ben nou eenmaal geniaal in het verzinnen van zoiets...naast superJurga zijn er ook al SuperSya en ik las nog ergens een Super..... Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:33

Gaaf!!! Wil ik wel zien hoor een strekkende Tinker Tong uitsteken

Ben trots op jullie!!! Jullie saampjes komen er wel!!! Lovers

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 20:35

ik ben ook erg blij dat marjo zo is anders had ik er ook geen zin in denk.
en Meertje Sya is een ECHTE tinker hoor (denk ik) het is een mengel moes net zoals alle andere Haha!