Yes, eindelijk passen ze!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Yes, eindelijk passen ze!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 17:34

En ik heb het dan over m'n rijlaarzen.
Vorig jaar had ik leren laarzen laten maken. Op maat.
Ze zeiden dat je ze goed moest inlopen en dat ze dan vanzelf goed gingen zitten. Dus ik traplopen, enz. Ze bleven rot zitten. Ik weer terug. Er was een stukje leer dubbelgestikt. Dit hebben ze rechtgetrokken.
Ik kreeg ze terug en wat bleek, door de machine was de schacht gekrompen Verward
Dus ik naar de schoenmaker om 'm op te laten rekken. Toen liep ik verschrikkelijke blaren. Ik heb ze toen in de kast gegooid en te koop gezet. Er zijn een aantal mensen wezen passen, maar die pasten ze ook niet. Toen kreeg ik een goude tip.
Heb ze weer aangetrokken. Flink doorgezet, extra zooltjes enzo er weer uitgehaald, hielen volgeplakt met pleisters en jawel....ze passen!!!

Vanavond ga ik er voor het eerst mee rijden. Ik ben benieuwd. Ik moet nog wel 2 verschillende sokken aan (links een dikke en rechts een dunne) maar ja, dat heb ik er graag voor over. Ze hebben tenslotte een hoop geld gekost.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:15

Is toch eigenlijk belachelijk, jij laat voor veel geld een paar laarzen op maat maken en dan is er eea niet in orde en kan jij uiteindelijk zelf zien hoe je dat gaat oplossen Verward . Gelukkig dat ze nu toch enigzins passen!