wat een shetlander wel niet kan doen!!!(best lang)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

wat een shetlander wel niet kan doen!!!(best lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 22:44

haha mischien wat onhandig uitgelegt Maar ik heb wel gelachen. (uiteindelijk Tong uitsteken )

Mijn paard en nog een paar paarden staan op de wei. En er staan nog 2 ruintjes op een andere stuk.(Een shetlander en een haflinger). Nou allemaal leuk en aardig, werd ik vandaag gebeld. Tja zegt hij, die 2 andere pony's hadden waarschijnlijk zin in een beetje avontuur. Ik zo van "hoezo dat dan?" Nou zegt ie "de 2 pony's hebben het schrikdraad doorgebeten en zijn bij de andere paarden gaan lopen." Ik zo van "oh en nu dan?" "Ja" zegt ie, "wil je komen we zijn nou al anderhalf uur bezig om de paarden te vangen maar het lukt niet!" Nou ik daarheen en ja hoor! Die shetlander daar los met heel de groep. Nou ik er stoer heen en ja hoor ik had gelijk mijn paard te pakken(wat de leider blijkt te zijn) . Maar dat boeide die shet niet zo en die rende gewoon vrolijk verder! (Die pony is pas geruint) Maar met een merrie en ja hoor!!! Je raad het al! Probeert hij erop te komen! (Een Tinker) Bah wat een gezicht zeg!...Maja zijn we nog wel 2 uur bezig geweest om die krengen te pakken en vooral dat kleine ettertje zeg!!! Haha! Die rende telkens weg en probeerde telkens die merrie te pakken!!..Die merrie trappen joh! Die wou niet meer! Dus tja, heel die shetlander helemaal onder de wonden (Gelukkig niet ernstig bleek later)
maja zoals de titel al zegt....
WAT EEN SHETLANDER WEL NIET KAN DOEN!!!!!!!! Wow! Nagelbijten / Gniffelen

[edit Heike] MSN taal gewijzigd in Nederlands, en wat hoofdletters en punten en komma's geplaatst.

aan de ene kant wel grappig maar ben helemaal afgepijgerd!!!!

Mickelodeon

Berichten: 120
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:59

*LOL* prachtig verhaal!!
Inderdaad zo kan het gaan als er weer veel paardjes in de wei staan.
Wij hadden 2 jaar geleden een merrie kruising welsh x shetlander en een mini shetlander die net geruint was die dag en nacht buitenstonden. Achter een hek en schrikdraad en een sloot als afrastering voor de rest van het weiland. Het ruintje kon niet op deze merrie klimmen in dit weiland ( hier waren geen heuveltjes)=:)
Een paar boerderijen verder op stond een merrietje. En 's nachts zijn deze twee door de sloot heen gegaan en zo;n twee kilometer verder op bij het merrietje op bezoek gegaan.
Die boer stond de volgende ochtend wel raar te kijken. En de eigenaresse van de manege ook. Nadien hebben ze het nog een aantal keer gedaan het werd een soort hobby en altijd 's nachts. Tegenwoordig gaan ze dus ook gewoon 's nachts naar binnen. Veilig achter een grote deur...

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:01

supper
xXx amanda!

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:55

Mickelodeon schreef:
:)) prachtig verhaal!!
Inderdaad zo kan het gaan als er weer veel paardjes in de wei staan.
Wij hadden 2 jaar geleden een merrie kruising welsh x shetlander en een mini shetlander die net geruint was die dag en nacht buitenstonden. Achter een hek en schrikdraad en een sloot als afrastering voor de rest van het weiland. Het ruintje kon niet op deze merrie klimmen in dit weiland ( hier waren geen heuveltjes)=:)
Een paar boerderijen verder op stond een merrietje. En 's nachts zijn deze twee door de sloot heen gegaan en zo;n twee kilometer verder op bij het merrietje op bezoek gegaan.
Die boer stond de volgende ochtend wel raar te kijken. En de eigenaresse van de manege ook. Nadien hebben ze het nog een aantal keer gedaan het werd een soort hobby en altijd 's nachts. Tegenwoordig gaan ze dus ook gewoon 's nachts naar binnen. Veilig achter een grote deur...



hahahahhahahaahaha leuk verhaal Haha!:D:D OK dan! echt he die shetlanders oohhh deugnieten Tong uitsteken Tong uitsteken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:01

Whahaha het blijven kleine opdondertjes he Haha!
Leuk zeg Lachen

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 22:44

ja zekr!!! en gelukkig heeft hij geen ernstige verwondingen want hij zat wel helemaal onder het bloed...maja egien schuld Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog