wat heb ik toch eern heerlijk paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

wat heb ik toch eern heerlijk paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 15:40

vandaag even naar divoza om voor nina wat spullen te kopen aangezien ik niets meer had voor haar. Ik had een hoop spullen bij nina meeverkocht en die heb ik nooit terug gehad, en de rest heb ik verkocht met de gedachte dat ik toch nooit een grote pony meer zou hebben. Dus moet ik echt alles opnieuw kopen. Ik had nu o.a een singel nodig omdat de singel die erbij zat veel te klein was. ik heb nu een kieffer neopreme singel. maat 1.25. en ik heb eskadron peesbeschermers gekocht. voor de voor en achterbenen. Thuis natuurlijk alles passen. Mijn zoontje Nick van 4 wilde wel helpen met Nina. die is tegenwoordig helemaal Ninagek. hij heeft geholpen met de peesbeschermers af te doen. ("mamma zijn dat het paard zijn schoentjes"???) Daarna wilde ik even poetsen en nick wilde ook helpen. netjes de hoefjes gekrabt en de beentjes geborsteld(nick komt tot aan ninas been qua hoogte.) Toen wilde nick wel weer even op nina zitten. Ze is altijd zo enorm lief voor kleintjes. Geen stap verzetten in de stal zolang Nick erop zat. en heel zachtjes snuffelen aan zijn beentje. En Nick voorover om nina te knuffelen. Toen ik die twee zo zag kreeg ik toch wel een brok in mijn keel, wat bof ik toch met zon kanjer van een paard die zo lief is voor mijn twee kinderen. ik ben zo blij met haar.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 20:50

ja ik ga zeer zker endurance rijden met haar. ik ben me er nu op aan het voorbereiden. ik ga van de zomer voor t eerst starten. ik ben zo intiegelijk blij dat ze weer terug is. ik hou zo veel van dat paard. ik heb zoiets nog nooit gehad bij een paard zoals ik dat bij nina voel. en dat ze zo lief is voor mijn kinderen vind ik helemaal fijn. misschien leren ze ooit nog wel op dr rijden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, LuckySeven en 191 bezoekers