Foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 23:35

Hallo Heike!

Ik wil graag een paar foto's van onze paarden op Bokt zetten, maar ik heb geen mogelijkheid ze eerst op het Internet te zetten. Naast dat is een van de twee (wel klein) een bitmap bestand. Zou ik ze naar jou kunnen doormailen dat jij (of Bart) ze kan plaatsen? Waar kan ik ze in dat geval heen mailen? Groeten, Dick.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 23:54

hoi,

stuur maar door naar mij hoor!
heike@welshcob.nl en ik plaats ze wel voor je. Ik maak er wel jpeg van....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 23:57

Hihi, Dick staat al te douchen (zat illegaal onder mijn password te tikken), ik vraag hem wel of hij ze morgen even naar je doormailt. Alvast bedankt!! Groetjes en welterusten voor straks! Sonja.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 10:23

hahahahaha

grappig zo'n kerel! leuk! ik wacht met spanning jullie foto's af! kan ik eindelijk eens zelf beoordelen of je er "boos" uitziet!

liefs, T Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 19:26

Jammer Ten, Alleen Mileentje staat erop, ikke niet!!! Hihihi, ik wil de spanning er nog even inhouden hoor!!! (ik heb geen mooie foto's waar ik met westernuitrusting op sta. Niet dat ik me schaam voor m'n Kieffer hoor, maar m'n dressuurfoto's zijn toch wel heeeel verschillend van wat ik nu doe!) Haha, ik heb me bij jou tenslotte ook maaaaanden een verkeerde voorstelling gemaakt, dus ga jij er ook nog maar effe mee door ! Lachen Grtz!