Grappige advertenties (nu met foto`s v. springende veulens)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Grappige advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 08:40

Pril"]


Lachen Te koop wegens beeindiging ruitersport: paard bla bla enz.. (Was het dit paard dat je deed besluiten met de ruitersport te stoppen? Haha! )
[/quote]


Haha! Leuk verzonnen Pril, maar er zijn genoeg redenen te bedenken waarom mensen met de ruitersport stoppen. Bv. lichamelijke klachten of het te druk hebben met andere dingen.

[quote="Pril"]

Lachen If your looking for a perfect horse, this horse is not! $500 (klinkt als iemand die net door paardlief in de mesthoop is gedumpt en het paard in een woedeaanval dezelfde avond nog te koop zet *LOL* )

[/quote]

Deze vind ik echt BRILJANT! Hoe verzint iemand hem ......

[quote="Pril"]

Lachen Alleen voor goed tehuis. (Ooit wel eens iemand een paard zien kopen om het te mishandelen?)
[/quote]

Hihi, zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken, maar je hebt gelijk. En wat is een goed tehuis? Ook een erg subjectief gebeuren..

[quote="Pril schreef:

Lachen Niet voor handelaren (zelf verkoop je `m toch ook?)



Maar de reden waarom je hem verkoopt kan wel niet zo gemakkelijk zijn en dan heb je liever dat je paard naar een particulier gaat dan dat hij in het handelscircuit terecht komt.


En als je er op deze manier naar gaat kijken:

wat dacht je van "wegens het bereiken van de 18-jarige leeftijd"

O, dus dan kun je opeens niet meer rijden Haha!

Deze schiet me zo te binnen maar er zijn vast nog wel leukere te vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, DeGelukkige4, Eleeke, EsmeeKKK, Esther_r20, Vagabondo en 42 bezoekers