kleine update queen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

kleine update queen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 15:21

nou het gaat nu redelijk goed met haar... ze heeft al weer genoeg praatjes Haha!
zaterdag even naar de dressuurles gegaan en heb ongeveer 20 minuten gereden nog geeneens denk ik...
in stap merkte ik niks meer draf was ook goed en toen dacht ik met mijn domme kop even de galop kijken..... en die was zo zwak ik schrok er gewoon weer van Verdrietig gelijk terug genomen en uitgestapt.... toen s'avonds de trailer uit gehaald en toen ging ze weer iets dus toch net iets teveel gedaan terwijl ik heel veel gestapt hebt.... nuo toen ik haar uit geladen had nog een 15 kwartier over het erf gestapt op stal gezet en gevoerd.... zondag was ze niet meer stijf ofzo... maandag ben ik niet geweest maar 2 andere meisjes en toen dinsdag: ik ging weer even stappen met haar aan de hand op het erf en in een keer stond der ( in haar ogen dan) iets heeeeeel engs.... en bokken en steigeren niet normaal meer... ze trok me alle kanten op... Haha! uiteindelijk heb ik haar er toch langs gekregen en toen liep ze eigenlijk weer heel lekker.... gister heb ik er even op de weg een klein stukje opgezeten en ze liep goed door en was niet echt slap meer... vanavond het ikeigenlijk springles... ik ga er wel heel met queen maar ga gewoon dressuren heb ik al tegen mijn instructeur gezegd.... ik denk dat ik de eerst komende 2 weken niet meer spring wil gewoon zeker weten dat alles goed is....
dit was mijn kleine update... queen is dus ongeveer weer de oude aan het worden gelukkig!

Love the life that you live, live the life that you love



ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 18:16

ja ik ga het zeker rustig aan met haar doen...
mijn instructeur zei zaterdag ik zie niks anders in de galop maar ik voelde het gewoon..... hij vond het ook heel goed dat ik hem ging uitstappen toen ik het voelde... ben benieuwd vanavond... ik ga dus echt niet springen maar op deze manier kan ik wel ff rijden met haar en heb ik gelijk iemand erbij die kan kijken of het wel goed is enz...

Love the life that you live, live the life that you love

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 10:44


Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers