baal baal baal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

baal baal baal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 18:10

Zat ik vanmorgen nog heerlijk te dromen over een lekkere bosrit...Baal ik nu echt als een stekker alles gaat fout!!!

Ben om 1 uur naar Shelby gegaan, geborsteld opgezadeld en ja hoor nadat ik ongeveer 20 meter op het pad was begon het gezeik, meneer had geen zin en draaide om. Meteen een flinke tik met de zweep (wat ik de vorige keren dus niet heb gedaan) en mener liep weer door. 10 passen later weer het zelfde gezeik, ik met mn benen aansporen hielp niet, meneer rustig laten staan hielp ook niet. Nou dan maar weer een tik, daar chrok hij zo van dat hij als een gek gaat springen, wat ik dus niet verwachte. Hang ik dus half aan het zadel en eer dat ik er weer goed opzat was Shelby al met een flinke draf naar stal gegaan. En dat is nog niet het ergste maar hij rende dus ook vrolijk de stalgang in en dan is het plafond niet al te ver van mn hoofd!!!!!!

ik heb hem aan de hand het pad meeafgenomen en ben er een eind verder opgaan zitten, ging best goed. totdat er een groep paarden aan komt galopperenja je leest het goed galopperen...Shelby dus omdraaien en erachteraa. Ik weer omgedraaid en toen wilde meneer het pad niet meer in. Uiteindelijk een ander pad ingegaan loppt dat dood....arg ik dacht dat ik gek werd. Ben dus maar weer richting stal gegaan met de gedachte om hem lekker te wassen...Kom ik aan is het water afgesloten omdat er drinkbakken gemaakt werden. dam maar afzadelen ff drogen met stro en daarna naar huis.

Ik was lekker heel de dag vrij, maar mn moeder moest werken dus had ik vanmorgen een wasje opgehangen en een nieuwe aangezet. komt mama thuis zegt dat de was die in de trommel zat nog niet gedaan was en ik yhad die dus vrolijk opgehangen...tja hij was nat dus ik dacht ook schoon. Na het eten ging ik die was dan maar aanzetten, was erin waspoeder erbij en draaien maar. Komt mama boven zegt ze waarom draait ie niet. Was de trommel vastgelopen omdat ik de deksel er niet ophad gedaan!!!! Hoe erg kan het nog orden

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:22

O meisje toch wat een klote dag heb je vandaag gehad zeg!!
Je moet maar zo denken morgen weer een nieuwe dag, en uhm doet je paard altijd zo moeilijk als je alleen naar buiten gaat??
Groetjes

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 18:41

Ik rij nu ruim 2,5 maand op Shelby en de eerste bosritten gingen goed. Maar alsik nu alleen ga is het elke keer weer problemen dat hij niet wil en omdraait. Ik weet dat je hem zn zin niet moet geven maar ik ben niet zon held meer. Als ik met anderen ga is er echt helmaal nix aan de hand

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:44

Jeetje wat een ongeluksdag heb je vandaag zeg

En je paardje doet het ook niet echt goed zo te zien , ik kan zo niet helpen met het oplossen daarvan