zadelboom gebroken.. en ik wist van niks!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

zadelboom gebroken.. en ik wist van niks!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 14:50

ik had mijn zadel gister naar 'den besten' (= ruitersportzaak in hierden) gebracht, om mijn singelstoten te laten vervangen die aan het scheuren waren. het kon snel gemaakt worden, dus we konden het vandaag alweer komen halen.

krijg ik net een telefoontje; ja, den besten ruitersportzaak, wist u dat de boom van uw zadel gebroken is?? nee, dat wist ik niet...
ik schaam me zo, ik weet dus echt niet hoe lang dit al zo is, heb niks gemerkt en gewoon gereden. misschien had graziano wel vette pijn.. Verdrietig
ik wist ook niet hoe je kon merken dat de boom gebroken is, maar volgens die vrouw kraakte het zadel dan meer en drukte het op de schoft.. ze konden het wel repareren, maar dat gaat 2 weken duren dus ik zit 2 weken zonder zadel. ik rijdt gelukkig wel met gelpad, ik weet niet of dat scheelt?! weet iemand wat een gebroken boom kan aanrichten op je paard? arme grassie.. ik ben ook zo dom Frusty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:05

aaahhhh arm paardje Verdrietig . Helaas kan jij er niets aan doen. Je hebt in ieder gevat wat geleerd zou de ruiterzaak vragen hoe je dat kan zien/voelen ?? Dan kan je het bij een ander herkennen ??

Ik weet niet of je verschil hebt gemerkt met rijden ? Wat je kan doen is als de DA of een fysio in de buurt is even zijn rug na te laten kijken Just in Case toch ??

Succes Lovers .

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 16:43

ja, ik ga zeker vragen hoe ik het kan zien aan het zadel, want ik wil hem nooit meer onbewust pijn doen! (bewust ook niet natuurlijk Schijnheilig Knipoog )

ja, misschien kan ik dat idd beter even doen als de dierenarts weer op stal komt, grassie moet toch nog ge-ent worden, dus ..
zal mijn moeder wel niet leuk vinden, want hij is nogal duur.. nou ja, anders betaal ik het zelf wel.

met rijden merkte ik niks aan hem, hij liep de laatste tijd helemaal niet gespannen ofzo, juist heel lekker.
laten we hopen dat hij er niks aan over heeft gehouden!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:02

Hoi,

Misschien was het ook maar een kleine breuk en had het niet zoveel invloed op de rug van je paard. Ik denk dat het gelpad ook heel veel van de druk opgevangen heeft (mocht die er geweest zijn). Dus als je nietsanders merkt aan je paard zou ik me niet te veel zorgen maken, en misschien voor de zekerheid even de dierenarts ernaar laten kijken.

En je mag mijn zadel wel lenen als je wil Knipoog

Groetjes