Zere kont!(twee keer gevallen)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Zere kont!(twee keer gevallen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 08:11

Gisteren (dinsdag) had ik weer leuk rijles. Ik moest weer op spikkel, een best leuke pony. Maarja. Ik ga het beestje dus opzadelen, en ik leg het zadel erop, draait ie zich om en trapt ie me keihard. Verdrietig Goed begin dus. Spikkel staat er zo ongeveer om bekend dat ie echt overal een reden voor zoekt ergens van te schrikken. Dus gelijk dat ik de bak in kom durft ie zogenaamd niet langs de achterkant. De hele les had ik daar problemen mee en steeds sprintte ie in dezelfde hoek met een noodvaart weg. Op een of andere manier lukte het me niet hem gewoon te laten draven, al wist ik dat ie er in die hoek vandoor ging. Ik had nog gezged dat ik niet zou gaan galloperen als ie er steeds zo vandoor schiet, maarja toch maar even geprobeerd, al had ik het beter niet kunnen doen. Ik kreeg gelijk een fijne bokshow waarbij spikkel me voorover trekt en me na een bok eraf gooit. fijn. Nog maar eens proberen dan. Ook de tweede keer lag ik er weer af. bij de 3e keer galloperen leek ze al wat rustiger, dus ik ging eindelijk ontspannen, sprint ze er weer vandoor! Frusty Ik wist gelukkig nog wel op haar te blijven zitten door der hoofd goed hoog te houden, maar ik was uiteindelijk heel moe en ik heb een zere kont. Haha! (ben ik waarschijnlijk dus een beetje hard op gevallen)
Er lijkt trouwens wel een virus te hangen hier.Verdrietig



Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 15:12

Is is niet zo blauw maar het doet nog steeds zeer. Ik heb ook een beetje een stijve nek. Ik denk dat ik een spiertje verrekt heb ofzo. Ik denk dat ik ook maar eens een wat rustigere pony uit ga zoeken Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, fabma, gillian, GrapeshotBot, Mark0919, Mo_86, Pharootz, rubia13, saphire en 33 bezoekers