Ik word nog eens een springruiter!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Ik word nog eens een springruiter!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 22:36

Ik heb het de laatste tijd helemaal uitgevonden dat springen! Ik vind het nog steeds wel eng en ik kan het voor geen meter maar het gaat de goede kant op Haha! . Vandaag had ik zelfs een paar keer een goede timing(zeer zeldzaam) Lachen .

Ik heb vandaag een stijltje gesprongen dat voor mijn doen best hoog was dus ik ben weer helemaal trots!!

Dat wordt een springzadel aanschaffen...Alleen heb ik daar nu niet echt geld voor aangezien ik ook al een nieuw dressuurzadel moet dus dat zal voorlopig nog wel een droom blijven. Maarja, zo hoog spring ik ook weer niet dus opzich kan het nog best met een dressuurzadel.

Ik heb ook nog een uitvinding gedaan, ik heb een fijn graas plekje gevonden dus na het rijden en afspuiten mocht Leroytje nog even lekker grazen. Gister had ik ook al een poging gedaan maar toen vond hij het toch nog wel heel eng dus kwam er niet zoveel van het grazen terecht. Vandaag heeft hij toch wel even lekker met z'n koppie aan de grond gestaan, hoewel hij wel bij elk geluidje weer zijn kop erop zette maarja.

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:38

Jeej...goed sow! Doorgaan he!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:47

Mmm... je hebt niet toevallig een Kieffer Lech op proef deze week ergens? Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 22:52

manic schreef:
Mmm... je hebt niet toevallig een Kieffer Lech op proef deze week ergens? Knipoog


Verward die vat ik niet helemaal...

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:54

Leuk zeg! Nu een springzadel aanschaffen en srpingen maar. Tong uitsteken Nouja met een dressuur zadel is het idd nog best te doen, als het niet te hoog is. Lachen

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:01

Pluutje schreef:

Verward die vat ik niet helemaal...


Omdat je zei dat je ook al een nieuw dressuurzadel nodig hebt en ik mijn "oude" Kieffer met C. meegegeven heb omdat hij er mischien iemand voor wist.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 23:05

Ohw uhm...Ik heb wel een paar dagen met een oude Kieffer gereden, maar die was wel echt oud. Dat was omdat mijn eigen zadel dus stuk is en bij de zadelmaker was maar die is nu weer terug. Die kieffer ligt nu op een manege paard.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:17

Oh nee... da's een andere. Mijn oude Kieffer is een splinternieuwe Kieffer... Zit alleen niet lekker Boos!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 23:22

Haha, ik heb het zoizo niet zo op Kieffers. Ik weet wel iemand die een Kieffer te koop zoekt, misschien dezelfde persoon als C. hem voor bedoeld had anders is het misschien iemand van ergens anders want verder is er geloof ik niemand die een zadel zoekt...

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:42

Gaaf he springen, ik vind het ook helemaal tegek. Doe het liever dan dressuur als ik eerlijk ben.
Gisteren weer wedstrijd gehad en ik sprong de 50/60 cm mee (4e geworden) en als proef een keer de 70/80 cm (2e) maar ik vind dat hogere toch ook wel leuk hoor.
Dus ik ben om, en ga lekker iets hoger springen.
Ik spring dus gewoon met een dressuur zadel. Je went er idd aan maar als ik nog hoger ga springen gaan we eens kijken voor een leuk 2ehandsje.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:15

wel onn topic blijven he Haha! Haha!??
maar fijn dat het springen zo goed gaat maar daar hadden we het ookal over gehad via de Pb