Sefja botbreuk+update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Sefja botbreuk+update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 21:30

De trainer van Sef vertrouwde het toch niet helemaal en heeft foto's laten maken van haar been. Ze heeft haar fibula (=dun botje naast gewone bot) gebroken. Volgens de veearts 6 weken stalrust en dan verder kijken. Morgen belt hij nog met Emmeloord.

Ze kan daar blijven staan of ik moet nu heel snel een stal voor haar gaan vinden.

Ik weet even niet wat ik moet doen. Wil haar graag weer thuis hebben zodat ik voor haar kan zorgen. heb geen vervoer, weet ook niet of het wel slim is haar nu te vervoeren....
zie ook:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=36889
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 17-01-02 11:05, in het totaal 3 keer bewerkt


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 15:38

Ben weer wat wijzer. De foto's zijn aan huis gemaakt door een dierenkliniek in bergen. dankzij Jasmijn ben ik erachter gekomen welke. Ik was al in het wildeweg dierenartsen in de omgeving aan het bellen.

De arts is er pas vrijdagochtend weer maar misschien zou hij me nog bellen (heb telefoonnummers achtergelaten)

Straks ga ik naar haar toe en hoop dan ook de trainer te treffen (is helaas al sinds gisteravond 20 uur onbereikbaar ook om 11.45 's avonds en om 7.30 's ochtends.. Frusty )
dan wil ik ook maar eens het aansprakelijkheidsgesprek gaan voeren. Als er met gewoon praten niets uitkomt ga ik eventueel morgen naar een inloopspreekuur bij een advocatenkantoor.

Verder kan ze wel al bij de stal terecht die ik voor april had geregeld. Alleen niet in een loopstal maar in een box. Daar wacht haar dan 6 weken eenzame opsluiting ...arme Sef

Ik wil haar graag bij me hebben maar zie toch op tegen het vervoer en de stress die er dan weer bijkomt van een nieuwe stal..


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 10:55

Dank jullie wel voor de lieve reacties en het aanbod om te rijden Von en Jasmijn. Bedankt ook Mieke voor je voorbeeld aansprakelijkheidsbrief.


Ik ben gisteren bij haar geweest. Ze is heel boos en chagerijnig, staat nu 24 uur per dag op stal. De veeartsen (dierenartsenpraktijk Kennemerland Caroline van de Bunt en Casper Bogaard) zijn verdeeld over het wel of niet lopen met haar. Vandaag neemt Bogaard opnieuw contact op met Emmeloord (en daarna met mij)over de behandelwijze. Gisteren had ik hem aan de telefoon en sprak hij ook de mogelijkheid van een operatie uit... verder leek het hem onverstandig Sef nu te verhuizen als het niet nodig is door het vervoersrisico en ook nog de stress van een nieuwe stal. Voorlopig blijft ze dus daar staan en nemen zij de verzorging op zich.


Het lijkt er nu op dat ik de kosten kan claimen bij de WA van de eigenaren van het andere paard. (Dit is niet de trainer zoals ik eerst dacht) Zij zijn in ieder geval bereidwillig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy_leftover, DanaxxLester, DeGelukkige4, fetisje, IASCrawler, Jette, Kayleigh__, Kimmie235, larissa96, Maaike_Ma, Oliefanter, shaddy82, shadowstar, shirleyp, SparkYY_8, Zonnebloem24 en 95 bezoekers