Hi hi Laiser heeft het bokken echt ontdekt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Hi hi Laiser heeft het bokken echt ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 22:28

Hi hi Laiser heeft het bokken echt ontdekt.
Dit begint echt leuk te worden.
Er was eens een paard. Zijn naam is Laiser. Lang wist deze goede knul niet hoe hij moest bokken. Hij begreep het niet helemaal hij steigerde bij gebrek aan beter maar wat.
Maar wat gebeurde er toen. Hij heeft nu het bokken in de galop ontdekt. Cool
Laiser heeft nu ook door dat hij ook zijn achterbenen in de lucht kan gooien. Dat is echt grappig. Tong uitsteken
Het is goed uit te zitten en hij doet het ook maar soms, maar toch ik vind het wel wat hebben. (Als hij dit nu voortaan gaat doen ipv het steigeren, dan hoor je mij niet klagen Schijnheilig )

Hij loopt trouwens de gehele week al lekker los en werkt lekker mee. Vandaag kon ik hem zelfs vanuit de stap aan laten springen in galop, en hij gaat als langere stukken opgerichter lopen.

Ik hoop maar dat hij zondag met de wedstrijd net zo lekker loopt als de afgelpen dagen, dan doet hij het super. Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:05

Jaaah, dat wil ik ook...Jurres moet woensdag net zo sjouwen als ze nu steeds doet, bij mijn laatste B wedstrijd....
Hahaha, gek paard heb je zeg, dat ie nu pas begint te bokken... Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 00:02

Was Laiser zo vrolijk dan? Kan een vreugdebokje zijn, dan issie gewoon hardstikke blij met z'n vrouwtje *LOL* ...
Die van mij heeft het ALLEBEI ontdekt!
Tijdens het longeren in draf gooit ze ineens eerst de voorbenen in de lucht, met meteen de achterbenen daarna erbij, een soort sprong-bok!
Nauwelijks te houden als je in een blubberige bodem staat en haar probeert terug te krijgen Tong uitsteken .
Nee dan heb ik liever een vreugdebokje als ik erop zit, dat is nog uit te houden haha.
Maar verder is ze heel lief, alleen ervan overtuigd dat dat kleine beetje bix naderhand echt niet genoeg beloning is...
Maar meer geef ik haar niet, ze is al gek genoeg als ze buiten komt! }>
Dan krijgt ze er wel wortel of wat anders bij, maar mevrouw heeft al energie zat... *LOL*
Hardstikke gaaf dat het zo goed gaat met Laisertje. Ik zal zondag voor jullie duimen.
You go Laiser!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 08:58

Dennis heeft het laatst ook perongeluk ontdekt. Galopeerde lekker in het bos en Max galopeerde naast hem(die was los mee). Vond Dennis dat hij te dicht bij kwam en gaf hem een lel. Sinds dien is dat wel leuk om te doen, zeker als je hard ga. Maar als je te hard ga struikel je over je eigen al ontdekt *LOL*