Goeiemorgen Doris!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Goeiemorgen Doris!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 20:54

Ik ging vanmorgen maar ff sportief doen en op de fiets naar mn werk, en ik ga elke ochtend of met de bus of met de fiets te werk en rij ik altijd langs de stal waar mn haffie staat. de wegen waren ff rustig en ze stonden buiten dus dacht ff heel hard brullen! ( ik fietste aan de drukke kant van de noordervaart en zij staat aan de rustige kant, lag tussen mij en mn paardje nog een vaart tussen en 3 wegen) Dus riep op mn hardst met overslaande stem Tong uitsteken (jaja want was net uit bed en is mn stem niet in topvorm haha) Doooooris! en ja hoor, koppie schoot omhoog en bleef een tijd turen, en ze zag niets denk ik dus deed ze dr hoofie naar benee en dr oren in dr nek en joeg de paarden bij t hek vandaan zodat ze beter kon kijken en stak toen weer haar koppie omhoog en keer weer zoekend, dus ik ging maar ff zwaaien en toen spotte ze mij Haha! vet lief... voelde me wel ff schuldig, ze zal wel denken ha lekker ff aandacht en wat lekkers ofzo, komt mn mensje nie... Ach gut mijn poeppie. Ex en Sam hinniken nu wel de laatste tijd als ik kom aan fietsen *LOL* Doris is niet zo een type dat ze hinnikt, soms murmrlt ze ff maar dat is ook alles, maar ze komt mij wel altijd in draf of stap tegemoed op t land Tong uitsteken Luv ya Lovers

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 22:11

hey bliebje Lachen thnx. heb je ex zn fotos in the picture gezien? je moet maar ff een x komen kijken als je wil! ex en sam kriebelen? hoop t! gaat wel steeds beter tussen hun. ja annabel is idd lief 100% met je eens !

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Avelienvd, Bontfire, ComscoreBot, josien_m_, Kla4tje, Maanon_, Mark0919, Sanet en 40 bezoekers