Terug van weg geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Terug van weg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:51

Vorige week was ik lekker op vakantie: naar de Canarische Eilanden (Jaja, life sucks... Bloos ) dus toen was ik niet bij mijn nichtje Fayette geweest.
Maar vandaag mocht ik weer! OK dan! Lekker poetsen en trutten en zij lekker vervelend doen hahaha
Maar goed, we kwamen 'aangekleed' en al (Tante, moeten die scheerlijnen nou zo strak staan? En waarom zit mn neusriem zo aangesnoerd? Nou kan ik mn tong niet eens over het bit heen krijgen) in de bak aan en die was lekker droog dus dat was mooi. Ik had het al gelezen in het logboek; ze had een paar dagen niets gedaan, dan weet ik al genoeg ~~}>
Zoals altijd kalmpjes aan beginnen maar daar dacht ze anders over en hier en daar werd er een spontaan sprintje ingezet: kont laten zakken en wegspuiten maar!! JIIHAAA!! Tong uitsteken (Moest ik al die gaten die in het zand ontsonden weer dicht maken)
Het is maar goed dat mn zusje dr niet op zat want anders had ze er misschien wel naast gehangen hihihi...lachuh...
Potjandosie weer aan toe op de rechter volte : grrr...steeds galopperen op het verkeerde been Frusty Als je d'r ook één weekje niet bent...zucht... Rolleyes
Maar uiteindelijk ging het weer goed.
Aan het einde nog even "follow the leader, leader, leader. Follow the leader!" gespeeld Cool Nou gaat dat volgen wel goed en ze houdt ook netjes afstand en ze stopt ook als ik stop. Ze is er alleen niet zo van onder de indruk als ik op haar afkom....Hoezo respect tonen? Achteruit gaan? W'rom? Koe
Toen ik haar na het werken achterliet in de bak, sprong ze deze keer niet over de omheining heen Schijnheilig en even later kreeg ze het gezelschap van haar stalgenootjes: haar (misschien wel weer drachtige!) mammie en Cezanne.

Dit was mijn dagje met Flettie weer!!!

xxx
Tante Miesje

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:50

Altijd weer fijn om na je vakantie weer thuis te komen...
Had het paard je wel een beetje gemist, of alleen jij hem? Haha!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:50

Ik vlei mezelf maar met de gedachte dat zij me ook gemist heeft (als kiespijn)! Hihihihi....

xxx
Tante Miesje

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:32

>;) Mmm, ik bespeur hier het zoveelste slachtoffer van de Bokt.nl-verslaving Tong uitsteken

Ik had gisteren dus een Fayette-loze dag..... en af en toe is dat ook best wel fijn Bloos
Vandaag heeft ze weer lekker niks gedaan (ja, het vrouwtje is lui....) maar morgen gaan we weer aan het werk ~~}>

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:09

Verslaving? Wie?waar? Haha!
Ik vin het wel sjielug Verdrietig voor Flet hoor, dat ze zo'n lui vrouwtje heeft. En ik op woensdagmiddag weer alle gekkigheid over me heen krijgen...tssss.... >;) Tong uitsteken

xxx
Tante Miesje

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:18

Haha.....tja als je even weg bent ...... Tong uitsteken