Homero gereden;-)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Homero gereden;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 21:01

Ik had besloten dat Homero wel eens weer klaar was om gereden te worden....
Eerst was de singel bijna te klein, maar het paste echt maar net Vork Hij is een dikke 5 maanden niet onder het zadel geweest, dus voor hem was het allemaal echt weer eventjes wennen. Eerst ff uit laten razen aan de longe, want er reden nog 2 anderen in de bak, waaronder 1 met een merrie Lips are sealed Nou ja, hij was wel een keertje uitgeraasd natuurlijk, dus ikke met knikkende knietjes erop, was gelukkig wel over toen ik er eenmaal opzat en een rondje had gestapt Tong uitsteken Toen ff van hand veranderd, en ook een stukje gedraafd. Hij was echt lekker ontspannen, hij voelde helemaal toppie, lekker fris, en had er zin in. Al met al heb ik maar 10 minuutjes gereden, hij zweette niet gelukkig, maar ik was supertevreden!!
Van het weekend ga ik er weer op Haha!, kan bijna niet wachten Lovers


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 09:51

Marije:
Ik kan er wel eerder weer op, maar ik zit te twijfelen of het wel zo goed is...ik longeer hem elke dag, en daar ben ik nu een week mee bezig. Tot nu toe gaat het goed, hij heeft nog niet echt spierpijn gehad ofzo...maar ik ben een beetje bang voor maandagziekte, omdat hij toch 5 maand niets anderes heeft gedaan als op de wei staan...

Enne Jess...ik kom heeeeel binnenkort naar A hoor Haha!


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 10:35

Heej Maartje. Uhm ja ik proeer hem zoveel mogelijk afwisseling te geven, maar tja dat is nogal moeilijk. Hij mag bijvoorbeeld niet op de wei, omdat er in de aangrenzende wei fokmerries lopen Huilen Ik longeer hem wel vaak, maar af en toe mag hij ook gewoon los in de bak, of laat ik hem na het longeren nog los, zodat hij ook wat "vrije tijd"heeft. Wandelen, tja....ben eigenlijk bang dat ik hem niet aankan als hij ergens van schrikt Verward

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 20:15

Dank je wel Lachen Ben wel blij met hem, maa ja, we zullen zien hoe het eindigt Verward Hij kan natuurlijk ook overdonderd zijn of zoiets....heel misschien ga ik er zo nog eventjes op, maar dat ligt er maar net aan hoe hij is zometeen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, saphire, Slmt9 en 46 bezoekers