Homero gereden;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 00:40

cool meis,
en dat het je gelukt is om alleen te stappen toen je op zn rug stapte Verward
als de mijnes 5 maanden stil had gestaan en ik een week van te voren ben begonnen met longeren en op de dag zelf ook nog even zou longeren?
nou, khad toch zeker weten een rodeo te verwachten gehad, vind ik niet erg als het door de frissigheid komt van tijden er niet op gezeten te hebben, wel als het door andere redenen komt, van gemenigheid ofzo.
en dan behalve het bokken had ze ook niet normaal willen stappen, maar dus dribbelen, draven en hard galopperen.

zoals je weet bokt die van mij de laatste tijd ook veel, niet door gemenigheid en niet door frissigheid (vaak ook als je ook wel de dag ervoor gereden hebt enzo), maar waardoor wel Verward
hoewel, vandaag heb ik eindelijk eens een keertje lekker gereden, zonder dat er gebokt werd (van te voren met slof gelongeerd, hihi Schijnheilig )
en morgen heb ik dus een wedstrijd, nouja, het gaat mij om het plezier, maar of ik er nou plezier in heb als ie straks bokkend de ring doorgaat, nee, niet echt. maarja, dat zie ik vanzelf wel wat ze gaat doen, ben al aardig wat rodeo mee gemaakt en ben er nog nooit door een bok afgevlogen, wel door andere dingen maar niet door een bok Schijnheilig .

en nog ff over dat zweten, dat heeft vaak weinig er mee te maken.
en waarom ga je pas van het weekeind er weer op?
is toch juist zonde, dan is ie weer wat frisser, en je bouwt zo moeilijk zn conditie weer op, alsie maandags wordt gereden en je wacht weer een week, of komt dit door je werk Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers