Ik vind dit echt zo sneu...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:17

mag ik vragen of dit over sheila gaat ?!

als dat wel zo is ... sheila is inderdaad al heel oud en zit al achter in de dertig maar als je na gaat dat ze het mee lopen in de lessen wel leuk vind want ik heb haar nog nooit chagie gezien in de lessen ...
En tsja het beestje heeft inderdaad een wat trekken rechter achterbeen maar ze is ook al oud en loopt niet kreupel alleen wat kort ...
Wilfred is goed voor sheila en zal haar nooit onnodig laten lopen... als je haar naar een rusthuis doet dan leeft ze denkt ik niet lang meer zoals ik altijd vol houd voor oudere pony`s RUST ROEST ...
en dat ene uurtje per dag kan ze nog best mee lopen ... vind ik ...

oh ja uhm even off topic rijd je nicht op woensdagavond les want volgens mij ken ik Liberty wel ...



Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:34

het enige wat ze mankeert volgens mij is dat ze wat stram is ... En daardoor niet echt snel meer is maar ja wat wil je pony is ook al ver over de 30 heen...
en tsja het is een paard wat al JAREN op de manege staat zeker al 14 jaar ... Ze heeft heel wat beginners leren rijden mij ook !! dus dat schoppen is ze wel "gewend"... kinderen van 6 jaar komen echt nog niet ver met hun benen onder het zadel weg en kunnen nog niet genuanceerde hulpen geven dmv kuitdruk.... vorig jaar heeft ze zelfs nog een spring wedstrijdje mee gelopen weliswaar 20 tot 40 cm maar goed met zo`n beginnertje erop en de oortjes naar voren en gaan met die banaan ... uit draf nam ze netjes alle hindernissen ...
Persoonlijk vind ik dat de paarden bij ons op de manege er erg goed uit zien en ook behoorlijk goed lopen ... Deze mening deelt Alikesflame ook met mij aangezien zij alle paarden ook gezien heeft en geloof dat er zelfs nog iemand op bokt zit die zijn pony aan Wilfred verkocht heeft uhm Bodien was het toch ?!...
Maar goed ik weet dus niet of het om dezelfde pony gaat als waar ik aan denk ... dus mocht dit niet zo zijn dan bied ik mijn excuses aan ....

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:28

Ik moet eerlijk zeggen dat het wel een handelaar is de eigenaar van de manege maar hij heeft de manege overgenomen toen die pony er nog stond tsja ze is niet meer zo fit als een 4 jarige maar dat vind ik ook helemaal niet hoeven ...
zal aankomende woensdag (of op een andere dag) wel eens een paar foto`s van haar klikken...

Maar goed zo denk ik daar over misschien heeft haar nicht wel een andere mening ...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:11

ShamalArabs schreef:
Zo zie ik het graag, lekker nog doen wat ze kunnen zolang ze daar zelf nog plezier in hebben en daarna lekker genieten van hun welverdiende rust.


Ik weet zeker dat deze pony ook op de wei gaat als ze het niet meer aan kan ... waarschijnlijk word dat dan wel in een rust huis omdat wij hier geen zicht op de wei hebben waar ze dan in zou kunnen lopen en ze zou alleen moeten staan ....
maar het is een top pony !! het is de pony waar ik op heb leren rijden Lovers

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:10

Emmz"]
En het gaat hier niet om Sheila. Ik weet ook wel dat wilfred goed voor haar is maar ik vind (mijn persoonlijke mening) dat ze beter af is in een grote wei met andere pony's. (waar ze dan dus kan staan als mijn nicht haar zou kopen) Ik vind zelf dat dat beest aan zijn pensioen toe is want ze heeft nu echt al zo veel ruitertjes leren rijden en geholpen met rijden. Ze heeft mij ook leren rijden hoor BeNGeL.
[/quote]

hmmz het gaat niet om sheila maar je nicht wil haar wel kopen ?! misschien typ foutje maar goed ...


even offtopic:
[quote="Emmz schreef:
En BeNGeL: Ja, mijn nicht (Esther) rijd op woensdag in de les op Liberty..


Dat dacht ik al Liberty kwam me al zo bekend voor *LOL*
leuk paardje hoor !!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:25

persoonlijk denk ik niet dat ze beter af is in de wei zoals ik al eerder zei rust roest ... ik ben wel van mening dat ze misschien wel met nikita of bertus (nu ze toch kreupel zijn) de wei op kan aangezien die er wel `s ochtends in lopen.... Maar denk niet dat je met haar moet stoppen met lessen ze heeft er nog duidelijk zin in ... en op het lichtelijk stramme na loopt ze perfect ... (vind ik maar gelukkig ieder zijn mening) Maar denk dat als je sheila alleen op het land zet dat ze dan binnen een zeer aanzienlijke tijd kassiewijlen is ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, GoogleAdsense, Grassh0pper, Maaaarije, MarliesSam, MDWStables, Serena_Milco, vilo en 90 bezoekers