Bom melding op school

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Bom melding op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 10:02

tsja en daar zit ik ALWEER thuis ....
tijdens een vergadering kwam er een vrouw helemaal in paniek het lokaal binnen rennen BOMMELDING NAAR BUITEN IEDEREEN NU !!!!
nou ja ik lekker rustig naar buiten lopen ... werden we allemaal 4 straten verop geparkeerd ik nog snel terug lopen om mijn autootje op te halen (je weet het maar nooit hè en dat ding is me nog best wat waard)
Na een kop koffie achter over te hebben geslagen bij het bedrijf van de ouders van een vriendin kregen we te horen dat we naar huis mochten...
Erg leuk denk je dan nou niet dus ... ik heb net mei vakantie achter de rug maandag 1 uurtje school gehad dinsdag vrij woensdag vrij vandaag weer vrij ... en dan morgen 1 uurtje naar school en dan volgende week weer de hele week vrij... Welke school last nou een studie week in in de tweede week van een 6 weken durend moduul... Dan is de logica ook een beetje ver te zoeken ... Heb dus ondertussen al twee weken vakantie en de derde week is komende Scheve mond
Mijn ouders beginnen al lichtelijk te klagen over de tijd die ik op school zit en de hoogte van het studiegeld ... ik zit gemiddeld maar 8 uurtjes per week op school en heb thuis ook nog eens niks te doen ...

gisteren was er al een bommelding op het gemeentehuis in Leeuwarden zijn een stel grapjassen druk bezig heb ik het idee ... tenzij ik straks een hard knal hoor dan ben ik blij dat ik mijn autootje mee genomen heb Knipoog
*zucht* verveel me gewoon kapot hier....


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 10:06

haha tsja ik kan moeilijk elke dag naar Alikesflame toe crossen ...
ben al druk op zoek naar extra werk maar dat wil ook niet echt vlotten ...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 22:36

renate85 schreef:
Ja idd de bommelding was naast het gebouw waar ik stage loop!
Hadden wij ff mazzel dat wij de boel niet moesten ontruimen....met al die bejaarde mensen waren we wel even bezig geweest Tong uitsteken



ja we zaten met onze gedachten al bij jullie .... en hadden al zoiets van niet even gaan kijken of we misschien kunnen assisteren .... maar we merkten dat jullie niet geevacueerd werden dus hoefden we ook niet te helpen Knipoog


Tsja we komen zo echt uren te kort en die mogen we dus straks in de laatste week weer in gaan halen .... want jullie moeten je uren wel hebben !! ....
Alle bouwvakkers die het CHN aan het verbouwen waren konden lekker naar huis haha en kregen doorbetaald Knipoog die waren wel blij wij stonden daar met chagie gezichten !! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, fokfanaat, ikkedus, Olga89, sberg, sterregoud, SusanH, Winged en 77 bezoekers

cron