onderweg naar het lagerhuis, de uitslag :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

onderweg naar het lagerhuis, de uitslag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 20:56

Wij mochten met onze school naar het lagerhuis, en ik zat in het voorteam dwz dan moet je debateren voordat je er naartoe gaat, en dan wordt je wel of niet uitgekozen.
Helaas ging een jongen Johan mij voorbij en mocht ik niet Huilen
maar goed ik mocht lekker wel mee als 1ste reserve en supporter. Pling

daaraangekomen werd eerst geloold welke klas tegen welke klas, en wij moesten tegen een school uit hulst. Dus bezig, wij waren met zijn 20 a 30 gen als supporter van die andere school NOBODY Lachen Lachen Tong uitsteken:P
Ik was er echt van overduigd dat wij beter waren en niet dat het mede scholieren waren echt niet,maar gewoon onze argumeten ed waren beter.

Werd er zo beslist: 1ste stelling: gouden handdruk is noodzakelijk: Dat punt gaan naar de andere partuij omdat deze stelling moeilijk te verdedigen was Verward Verward Verward JA dat is debateren toch ?

2de stelling iets over een hamster, vrije debat, wonnen wij Pling
1 op 1 debat hebben wij verloren omdat onze presentatie niet goed zou zijn Verward:?:?:? werd bijne gezegt dat haar kleren niet netjes genoeg waren, en haar haren niet mooi opgestoken, en daar kan ik me dus op ergeren Boos!

die zelfde groep kwam ook imn de finale, en er is maar steeds een Muts die heel netjes gekleed was lekker kon babbelen, die alles zei, de rest van het team helemaal NIX, dat andere team was perfect, gewoon een echt team, en die verloren ??????
Ja iedereen BOEEE, gemeen, maar ja het was ook niet erg eerlijk, van alle 9 klassen waren er dus 7 boe aan het roepen, hoe kan het ?
iederen bij ons vond dat de juri blind was, en of doof.

maar goed verder heb ik wel als supporter een hele leuke dag gehad, ookal heeft Johan geen woord gezegt Lips are sealed Lips are sealed

gr Lara

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:52

van onze school en mijn klas hebben ze daar vorig jaar ook aan mee gedaan. ik gelukkig niet, want daar bak ik echt helemaal niets van.... Koe

jammer dat jullie niet gewonnen hadden!